کد خبر: 256495
|
۱۳۹۷/۱۰/۱۱ ۰۹:۰۵:۰۰
| |

اعتمادآنلاین گزارش می‌دهد:

عمر السومه امید سوری‌ها در جام ملت‌های آسیا

یکی از موثر‌ترین بازیکنان تیم ملی سوریه عمر السومه بازیکن 197 سانتی متری این تیم است. او در بازی برابر استرالیا در مقدماتی جام‌جهانی، سوریه را تا یک قدمی صعود به این جام پیش برد.

عمر السومه امید سوری‌ها در جام ملت‌های آسیا
کد خبر: 256495
|
۱۳۹۷/۱۰/۱۱ ۰۹:۰۵:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌ یکی از موثر‌ترین بازیکنان تیم ملی سوریه عمر السومه بازیکن 197 سانتی این تیم است. سایت خبری فاکس اسپورت به تحلیل بازی عمر السومه مهاجم بلند قامت سوریه پرداخته و او را یکی از بازیکنانی دانسته که باید در جام ملت‌ها بازی او را دنبال کرد.

به گزارش اعتمادآنلاین فاکس اسپورت ضمن تمجید از مهاجمان تیم ملی سوریه نوشت: یکی از دلایل پیشرفت تیم ملی سوریه در سال‌های اخیر در آسیا دو مهاجم برق‌آسای این تیم عمر خربین و عمر السومه است. هرچند خربین در سال 2017 مورد تمجید همه قرار گرفت و بهترین بازیکن سال آسیا شد اما این السومه بود که سوریه را در بازی نفسگیر و 180 دقیقه‌ای مقابل استرالیا به طرز دردناکی به صعود به جام‌جهانی نزدیک کرد. سوریه در نهایت بازی را با نتیجه 3-1 واگذار کرد.

فاکس اسپورت در ادامه نوشت: السومه در 29 سالگی بهترین دوران فوتبال خود را می‌گذراند و بهترین گلزن سه فصل اخیر لیگ عربستان با تیم الاهلی است و در این سال‌ها 73 گل به ثمر رسانده است. السومه با قد 197 سانتی‌اش در نبردهای هوایی به راحتی پیروز میدان است اما بر روی زمین هم با توپ به خوبی کار می‌کند. سوریه تا به حال موفق به صعود به مرحله حذفی جام ملت‌های آسیا نشده اما به نظر می‌رسد در این دوره از مسابقات، شانس بزرگی برای صعود دارد.

یکی از دلایل جذاب بودن این دوره جام ملت‌های آسیا همگروهی استرالیا و سوریه است، سوریه در روز 15 ژانویه و در بازی سوم گروه B شانس انتقام شکست مرحله گروهی جام جهانی در مقابل سوریه را دارد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها