کد خبر: 261269
|
۱۳۹۷/۱۰/۲۵ ۰۹:۳۳:۰۰
| |

استفان کنستانتین از هند جدا شد

سرمربی تیم ملی فوتبال هند از هدایت تیم ملی فوتبال این کشور کنار رفت.

استفان کنستانتین از هند جدا شد
کد خبر: 261269
|
۱۳۹۷/۱۰/۲۵ ۰۹:۳۳:۰۰

اعتمادآنلاین| هنگامی که تیم ملی فوتبال هند در نخستین دیدار خود در هفدهمین دوره جام ملت‌های آسیا با چهار گل تایلند را شکست داد، خیلی ها منتظر ظهور یک تیم قدرتمند در آسیا بودند اما این تیم پس از آن پیروزی در بازی نخست، نتوانست روند خوب خودش را حفظ کند و پس از آن با 2 شکست برابر تیم های امارات و بحرین با سه امتیاز در رده چهارم گروه اول این مسابقات قرار گرفت تا اولین حذف شده جام ملت های آسیا لقب بگیرد.


این در حالی بود که پس از این نتیجه «استفان کنستانتین» سرمربی تیم ملی فوتبال هند به کارش در تیم ملی این کشور پایان داد و کنار رفت.


این مربی انگلیسی پس از حذف تیمش از این مسابقات گفت: من چهار سال خوب را در تیم ملی هند گذراندم. از همان اول هم هدفمان موفقیت در مسابقات انتخابی جام ملت ها و حضور در امارات بود. من این کار را انجام دادم و به بازیکنانم هم افتخار می کنم که با تمام وجود جنگیدند.


وی افزود: همچنین از فدراسیون فوتبال هند هم تشکر می کنم که در این مدت حمایت کاملی از من انجام داد. فکر می کنم کار من به پایان رسیده. من آنچه را که خواسته بودم و کمی بیشتر و بعد از چهار سال انجام دادم، فکر می کنم وقت آن رسیده است که دیگر بروم.


سرمربی انگلیسی تیم ملی فوتبال هند خاطرنشان کرد: بازیکنان و همه اعضای تیم ما در طول مسابقات عالی بوده اند. امروز روز تولد همسر من است و من در شش سال گذشته است که این روز را در خانه نبودم حتی به خاطر کار مجبور بودم هر سه یا چهار ماه یک بار فرزندم را ببینم البته دیگر وقت آن رسیده که به خانه بازگردم.


تیم ملی فوتبال هند در گروه A مسابقات جام ملت های آسیا با تیم های تایلند، امارات و بحرین همگروه بود. آنها موفق شدند در دیدار نخست با نتیجه 4 بر یک تایلند را شکست دهند اما پس از آن به ترتیب با شکست 2 بر صفر برابر امارات و یک بر صفر برابر بحرین از گردونه مسابقات کنار رفت.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها