کد خبر: 264993
|
۱۳۹۷/۱۱/۰۶ ۱۰:۴۰:۰۰
| |

جمشید خیرآبادی:

امیدوارم بنا وضعیت کشتی فرنگی را بهبود ببخشد

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی امید گفت: حقیقت این است که تیم فرنگی خیلی کار دارد و من امیدوار هستم که محمد بنا و همکارانش بتوانند از شرایط موجود، وضعیت مطلوبی را به وجود آورند.

امیدوارم بنا وضعیت کشتی فرنگی را بهبود ببخشد
کد خبر: 264993
|
۱۳۹۷/۱۱/۰۶ ۱۰:۴۰:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌ جمشید خیرآبادی در مورد عملکرد امیدها در جام بین‌المللی کشتی فرنگی تختی اظهار داشت: امیدها در اندیمشک بد نبودند، کلا رقابت‌ها در سطح متوسطی برگزار شد. یک عده از نفراتی که شرایط سنی حضور در مسابقات امید را دارند، در این جام کشتی گرفتند و یک عده هم همراه با تیم ملی بزرگسالان به جام وهبی‌امره ترکیه می‌روند تا عملکردشان مورد ارزیابی قرار بگیرد.

وی در مورد زمان انتخاب تیم ملی فرنگی اعزامی به مسابقات آسیایی امید تاکید کرد: بعد از بررسی عملکرد نفرات در جام تختی و جام وهبی‌امره، تعدادی را به اردوی تیم ملی دعوت خواهیم کرد و سپس عملکرد درون اردویی کشتی‌گیران تاثیر زیادی در انتخاب‌مان خواهد داشت. ما 4 تا 6 فروردین مسابقات آسیایی امید را در مغولستان در پیش داریم و اگر جایی لازم بود تمرین و یا حتی مسابقه درون اردویی ملی‌پوش ما را مشخص خواهد کرد.

عضو کمیته فنی جام تختی در اندیمشک در مورد وضعیت کشتی فرنگی خاطرنشان کرد: 9 تیم خارجی به اندیمشک آمده بودند، مسابقات از سطح کمی و کیفی متوسطی برخوردار بود. حقیقت این است که این تیم خیلی کار دارد و من امیدوار هستم که محمد بنا و همکارانش در کادرفنی تیم ملی بزرگسالان بتوانند از شرایط موجود، وضعیت مطلوبی را به وجود آورند.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها