کد خبر: 268340
|
۱۳۹۷/۱۱/۱۷ ۱۱:۰۳:۰۰
| |

سنگین‌ترین شکست دوان ورزشی لبران جیمز در روز باخت لیکرز

ستاره تیم بسکتبال لس آنجلس لیکرز در دیدار با ایندیانا به رکوردهای جالب توجهی رسید. در شبی که لبران جیمز در بین پنج بازیکن امتیازآور تاریخ لیگ بسکتبال حرفه ای آمریکا قرار گرفت سنگین ترین شکست دوران ورزشی خودش را نیز تجربه کرد.

سنگین‌ترین شکست دوان ورزشی لبران جیمز در روز باخت لیکرز
کد خبر: 268340
|
۱۳۹۷/۱۱/۱۷ ۱۱:۰۳:۰۰

اعتمادآنلاین| رقابت های لیگ بسکتبال حرفه ای آمریکا بامداد امروز (چهارشنبه) با هشت مسابقه ادامه پیدا کرد که در مهم ترین اتفاق لس آنجلس لیکرز برابر حریف خود شکستی سنگین را قبول کرد که این باخت سنگین ترین شکست لبرون جیمز در NBA بود. لس آنجلس لیکرز که این روزها به دلیل نقل و انتقلات و پیشنهادهایش به ستاره هایی چون آنتونی دیویس مورد توجه است امروز برابر ایندیانا با نتیجه 134 بر 94 باخت و شکستی با اختلاف 40 امتیاز را تجربه کرد.


در این دیدار لبرون جیمز هم شب پرفروغی برای تیمش نداشت و 18 امتیاز، 7 ریباند و 9 پاس منجربه گل ثبت کرد. او در این مسابقه اقدام های ناموفق زیادی داشت. با این حال ستاره لیکرز و البته بسکتبال دنبال رکوردی جدید از خود به جای گذاشت. او در این دیدار امتیازهایش در دوران حرفه ای خود را به 32 هزار رساند و پنجمین بازیکن امتیازآور تاریخ NBA نام گرفت. اکنون کریم عبدالجبار، کارل مالون، کوبی برایانت و مایکل جردن به ترتیب اول تا چهارم و بالاتر از جیمز هستند.


در کنار این نتیجه تلخ خبرهایی هم از نیواورلانز و ستاره اش یعنی آنتونی دیویس رسیده که برای لیکرز خوب نیست. این باشگاه اعلام کرده که برای انتقال دیویس چهار انتخاب اول درفت را می خواهد. از طرف دیگر چند باشگاه دیگر نیز ابراز تمایل کرده اند تا بتوانند برای جذب این ستاره با تیمش وارد مذاکره شوند.


با این وجود نه تنها به نظر نمی رسد مسوولان باشگاه لیکرز از جذب بازیکنان مورد نظر خود ناامید شوند بلکه آنها چند بازیکن دیگر را نیز مد نظر گرفته اند. رگی بولاک بازیکن پست یک دیترویت مورد توجه لیکرز قرار گرفته و این باشگاه پیشنهاد انتقال این بازیکن را به تیمش داده است. لیکرز تصمیم دارد در این انتقال اسویاتوسلاو میخایلوو بازیکن پست یک اوکراینی خود را به دیتروید بدهد.


در دیگر دیدار برگزار شده اوکلاهاما به مصاف اورلاندو رفت و توانست با درخشش پائول جرج 132 بر 122 حریفش را شکست دهد. جرج در این مسابقه 39 امتیاز، 8 ریباند و 3 پاس منجربه گل داشت. در کنار او راس وست بروک ستاره اوکلاهاما نیز دوباره درخشید و توانست بازهم تریپل دبل کند. ستاره اوکلاهاما 16 امتیاز، 15 ریباند و 16 پاس منجربه گل به نام خودش ثبت کرد.


بوستون هم دیگر تیم برنده دیدارهای امروز بود و درغیاب کایری ایروینگ ستاره خود توانست 103 ببر 96 کلیلوند را مغلوب کند.


در ادامه مسابقات امروز فیلادلفیا 119 بر 107 برابر تورنتو باخت و ممفیس 108 بر 106 مینه سوتا را شکست داد.


نتایج دیگر دیدارهای برگزار شده به شرح زیر است:
لس آنجلس کلیپرز 117 - شارلوت 115
دیتروید 105 - نیویورک 92
میامی 118 - پورتلند 108

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها