کد خبر: 269307
|
۱۳۹۷/۱۱/۲۱ ۱۷:۴۰:۰۰
| |

پل اسکولز وارد دنیای مربیگری شد

هافبک انگلیسی سابق تیم منچستریونایتد وارد دنیای مربیگری شد.

پل اسکولز وارد دنیای مربیگری شد
کد خبر: 269307
|
۱۳۹۷/۱۱/۲۱ ۱۷:۴۰:۰۰

اعتمادآنلاین| پل اسکولز هدایت تیم اولدهام اتلتیک در دسته چهارم فوتبال انگلیس را برعهده گرفت.

هافبک سابق تیم منچستریونایتد که تا پیش از این به عنوان کارشناس شبکه BT Sports فعالیت داشت، دوران مربیگری خود را از فردا (دوشنبه) با تمرین دادن تیم اولدهام در باندری پارک آغاز خواهد کرد و قرار است عصر همان روز به صورت رسمی به عنوان سرمربی جدید تیم معرفی شود.

از چندی پیش گمانه‌زنی‌هایی مبنی بر مربیگری اسکولز در تیم اولدهام اتلتیک صورت گرفته بود اما به دلیل احتمال ایجاد عامل «تضاد منافع» برای او، این اتفاق با تأخیر صورت گرفت.

اسکولز در یک تیم دسته پنجمی در فوتبال انگلیس به نام سالفورد سیتی 10 درصد سهام دارد، تیمی که برای صعود به دسته چهارم یعنی همان لیگی که اولدهام حضور دارد، می‌جنگد و به همین دلیل سازمان لیگ فوتبال انگلیس برای جلوگیری از شکل‌گیری شائبه تبانی، اقدام به برگزاری جلسه‌ای برای تأیید صلاحیت و صدور مجوز مربیگری هافبک سابق سه‌شیر در دسته چهارم فوتبال انگلیس کرد که در نهایت این مجوز صادر شد.


طبق گزارش اسکای اسپورتس اکنون تنها محدودیتی که برای اسکولز 44 ساله به عنوان سرمربی اولدهام وجود دارد، ممنوعیت خرید و فروش بازیکنان او با تیم سالفورد سیتی است.


اولدهام سیتی در تاریخ 27 دسامبر سرمربی سابقش فرانکی بون را اخراج کرد و از آن زمان به صورت موقت تحت هدایت سرمربی تیم آکادمی باشگاه، پیت وایلد بوده است. این تیم در حال حاضر در جدول 24 تیمی لیگ دسته چهارم فوتبال انگلیس، رده چهاردهم را در اختیار دارد.

منبع: تسنیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها