کد خبر: 274083
|
۱۳۹۷/۱۲/۰۸ ۰۹:۴۸:۱۱
| |

مدیرعامل پرسپولیس باید عضو هیئت‌مدیره باشد

طبق اساسنامه، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس باید عضو هیات مدیره این باشگاه باشد.

مدیرعامل پرسپولیس باید عضو هیئت‌مدیره باشد
کد خبر: 274083
|
۱۳۹۷/۱۲/۰۸ ۰۹:۴۸:۱۱

اعتمادآنلاین| ‌ بعد از استعفای برخی از اعضای هیات مدیره باشگاه پرسپولیس به دلیل بازنشستگی، هنوز و بعد از نزدیک به 3 ماه، نفرات جدید هیات مدیره انتخاب نشده‌اند و این باشگاه با سرپرستی ایرج عرب اداره می‌شود.

در هفته‌های گذشته بارها عنوان شد که اعضای هیات مدیره پرسپولیس انتخاب شده‌اند اما تا این لحظه نام این اعضای به صورت رسمی معرفی نشده و نام‌هایی که مطرح شده‌اند بیشتر گمانه‌زنی رسانه‌ای بوده است.

در این بین به نظر می‌رسد وزیر ورزش و جوانان هنوز برای نهایی کردن اسامی هیات مدیره به قطعیت لازم نرسیده و به همین دلیل رایزنی‌ها برای اعلام قطعی نام افراد هنوز ادامه دارد؛ هر چند که شاید باید امیدوار بود که نام این اعضا تا قبل از پایان سال بالاخره اعلام شود!

از طرف دیگر بر اساس اساسنامه باشگاه پرسپولیس مدیرعامل این باشگاه باید عضو هیات مدیره باشد و در صورتی که ایرج عرب سرپرست فعلی باشگاه قرار باشد در سمت مدیرعامل کارش را در این باشگاه ادامه دهد باید به عضویت هیات مدیره پرسپولیس هم در بیاید.

هر چه که هست فعلا باید منتظر ماند و دید تا وزارت ورزش و جوانان که چند هفته قبل نام اعضای هیات مدیرهباشگاه استقلال را اعلام کرد چه زمانی تصمیم به اعلام نام اعضای هیات مدیره پرسپولیس را دارد؟!

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها