کد خبر: 276183
|
۱۳۹۷/۱۲/۱۴ ۱۳:۲۷:۰۰
| |

باشگاه بولتون به علت مشکلات مالی کمپ تمرینی خود را بست

باشگاه فوتبال بولتون انگلیس همزمان با افزایش مشکلات مالی و به دلیل نبود غذا و نوشیدنی برای بازیکنان و مجموعه تیم، کمپ تمرینی خود را تعطیل کرد.

باشگاه بولتون به علت مشکلات مالی کمپ تمرینی خود را بست
کد خبر: 276183
|
۱۳۹۷/۱۲/۱۴ ۱۳:۲۷:۰۰

اعتمادآنلاین| تیم بولتون تا اینجای کار، فصل وحشتناکی را سپری کرده و هم اکنون در رتبه یکی به آخر جدول رده‌بندی لیگ فوتبال انگلیس جای گرفته و بازیکنان و کادر فنی این تیم همچنان منتظر دریافت حقوق ماه گذشته خود هستند.


روزنامه تلگراف انگلیس روز سه شنبه نوشت: «کِن آندرسون» مالک باشگاه بدنبال صدور حکم ماه گذشته مبنی بر تعطیلی قریب الوقوع به دلیل بدهی‌های معوق، تصمیم گرفت تا باشگاه را به فروش برساند و از آن تاریخ تاکنون موفق نشده است تا برای پرداخت حقوق معوق اعضای تیم ضمانتی بدهد و مدعی شده است تنها در صورتی این اتفاق عملی خواهد شد که خریدار مناسبی برای این باشگاه از راه برسد.


با وجود اینکه عمده اعضای تیم اصلی «فیل پارکینسون» قرار نبود در جلسه تمرینی روز دوشنبه شرکت کنند اما به سایر اعضاء نیز از جمله مسئولان تدارکات و کادر پزشکی اطلاع داده شد که به دلیل نبود غذا و آب آشامیدنی و سایر تجهیزات مورد نیاز از حضور در تمرین خودداری کنند.


مشکلات مالی این باشگاه طی چند ماه اخیر وخیم تر شده و دستمزد ماه های گذشته مجموعه تیم همچنان پرداخت نشده است.

این در حالی است که اکتبر سال گذشته مدیریت باشگاه پس از بازپرداخت وامی که از شرکت بلو ماربل کپیتال دریافت کرده بود، موفق شد از مرز ورشکستگی گریخته و از خطر کسر امتیاز و محرومیت از فعالیت در پنجره نقل و انتقالات در امان بماند.


باشگاه بولتون قرار است به منظور پاسخگویی در خصوص تخلفات مالیاتی خود، بیستم مارس سال جاری در دعوی که به درخواست اداره مالیات انگلیس اقامه شده، حضور پیدا کند.


در این بین، کانون هواداران این باشگاه یکشنبه هفته جاری از تلاش خود برای انجام اقدامات اضطراری و جمع آوری کمک‌های مالی به منظور جلوگیری از وخیم تر شدن اوضاع خبر داد.


لازم به ذکر است با توجه به کنار کشیدن تازه‌ترین خریدار این باشگاه از مذاکرات فروش، تلاش‌های اندرسون تا اینجا فرجامی نداشته است با این حال براساس گزارش ها 2 خریدار دیگر برای به دست گرفتن مالکیت این تیم وارد مذاکره شده‌اند اما تهدید ورشکستگی همچنان در حال افزایش است.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها