کد خبر: 278647
|
۱۳۹۷/۱۲/۲۲ ۱۳:۲۹:۲۶
| |

سرمربی تیم ملی فوتبال ساحلی ایران:

می توانیم به نیمه نهایی صعود کنیم/ باید بیاموزیم، چه ببریم و چه ببازیم

سرمربی تیم ملی فوتبال ساحلی ایران در نشست مطبوعاتی پیش از آغار مرحله دوم مسابقات قهرمانی آسیا و انتخابی جام جهانی 2019 درخصوص بازی روز گذشته برابر عمان و بازی فردا مقابل ژاپن به نکاتی اشاره کرد.

می توانیم به نیمه نهایی صعود کنیم/ باید بیاموزیم، چه ببریم و چه ببازیم
کد خبر: 278647
|
۱۳۹۷/۱۲/۲۲ ۱۳:۲۹:۲۶

اعتمادآنلاین| ‌ مارکو اوکتاویو در نشست مطبوعاتی پیش از آغاز مرحله یک چهارم نهایی گفت: به بازیکنانم بسیار افتخار می‌کنم. همچنین به تیم عمان تبریک می‌گویم. بازی دیروز برای تمام افرادی که فوتبال ساحلی را دوست دارند، به نوعی شگفت انگیر بود.

وی افزود: عملکرد ما در بازی دیروز خوب بود اما به اندازه عملکرد عمان راندمان و بهره‌وری بالایی نداشت. ما 37 بار شوت زدیم در صورتی که عمان تنها 17 شوت زد. در حالی که عمان توانست 4 گل بزند و ما تنها 3 گل زدیم. فوتبال این گونه است.

اوکتاویو ادامه داد: ما باید بیاموزیم، چه ببریم و چه ببازیم. اکنون نیز باید تمرکز کنیم چرا که شانس صعود به نیمه نهایی را داریم. می‌دانیم که با تیم قدرتمندی مانند ژاپن روبرو خواهیم شد اما همه تلاشمان را می‌کنیم تا به افتخار پرچممان و ایران بهترین نمایش ممکن را ارائه کنیم.

سرمربی ایران با اشاره به قرعه کشی مسابقات گفت: اینکه تیم‌های عمان، بحرین، ژاپن و ایران در گروه سوم و چهارم قرار گرفتند قرعه عجیبی بود اما در هر صورت ما اینجا در مرحله یک چهارم نهایی حاضر شده‌ایم. ما تیمی قوی داریم و ژاپن هم تا این لحظه بهترین فوتبال ساحلی ممکن را نمایش داده است.

مأموریت بسیار سختی پیش رویمان است اما بهترین‌هایمان را برای ادامه حرکت رو به جلو، به کار می‌گیریم.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها