کد خبر: 281350
|
۱۳۹۸/۰۱/۱۱ ۱۶:۴۰:۰۰
| |

سپهر حیدری:

پرسپولیس قدرت خود را به اثبات رساند

سپهر حیدری کاپیتان اسبق تیم فوتبال پرسپولیس عنوان کرد: سرخ پوشان تهران با پیروزی در شهرآورد 89 بار دیگر قدرت خود را به همه اثبات کردند.

پرسپولیس قدرت خود را به اثبات رساند
کد خبر: 281350
|
۱۳۹۸/۰۱/۱۱ ۱۶:۴۰:۰۰

اعتمادآنلاین| سپهر حیدری با اشاره به برتری پرسپولیس در شهرآورد هشتاد و نهم گفت: پرسپولیس در دیدار روز شنبه برابر استقلال خیلی خوب و منطقی بازی کرد. ابتدا توانست به خوبی حریف را کنترل کرده و سپس گلزنی کند.


وی ادامه داد: پرسپولیس بعد از گل توانست بازی را کاملا اداره کند تا این سه امتیاز حساس کسب شود. پرسپولیس با پیروزی در این مسابقه شانس قهرمانی خود را افزایش داد.


کاپیتان اسبق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: استقلال در نیمه دوم بازی مورد علاقه پرسپولیس را به نمایش گذاشت. این تیم رو به بازی هوایی آورد و به همین خاطر به بن بست خورد چرا که علیرضا بیرانوند در درون دروازه و در خط دفاع شجاع خلیل زاده و سید جلال حسینی روی هوا کاملا مسلط ظاهر شدند و اجازه ندادند تا استقلال از این تاکتیک استفاده کند.


وی تصریح کرد: بازیکنان پرسپولیس در این مسابقه بسیار کم اشتباه ظاهر شدند و این اصلی ترین دلیل پیروزی این تیم در شهرآورد 89 بود.


کاپیتان پیشین پرسپولیس خاطر نشان کرد: پرسپولیس یک بازی دوازده امتیازی را برد چرا که هم از یکی از تیم های تعقیب کننده خود فاصله گرفت و هم شهرآورد را برد. پرسپولیس با این برد به قهرمانی هم نزدیک تر شد و با روحیه بهتری به استقبال ادامه لیگ خواهد رفت.


وی تصریح کرد: پرسپولیس امسال در هر سه جام مدعی است. از طرفی با بازیکنان خوبی که در حال حاضر در این تیم هستند می توانیم منتظر هت تریک در قهرمانی باشیم.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها