کد خبر: 288635
|
۱۳۹۸/۰۲/۰۷ ۱۴:۴۴:۵۱
| |

آرتور ویدال در انتظار هشتمین قهرمانی

آرتورو ویدال می‌تواند امشب برای هشتمین فصل پیاپی قهرمانی در لیگ را تجربه کند.

آرتور ویدال در انتظار هشتمین قهرمانی
کد خبر: 288635
|
۱۳۹۸/۰۲/۰۷ ۱۴:۴۴:۵۱

اعتمادآنلاین| ‌ آرتورو ویدال افتخارات زیادی از لحاظ فردی دارد. هافبک شیلیایی علاوه بر دو جام کوپا آمریکا که با تیم ملی کشورش فتح کرد توانسته است در رقابت‌های باشگاهی عناوین متعددی به دست آورد. ویدال در سال 2011 با ترکبایرلورکوزن به یوونتوس پیوست. او در چهار سالی که در تیم تورینی حضور داشت فاتح چهار اسکودتو شد.

بازیکن شیلیایی در سال 2015 تصمیم گرفت دوباره به بوندسلیگا برگردد. در آنجا بایرن پپ گواردیولا منتظرش بود. او در سه فصل حضورش در مونیخ سه قهرمانی در بوندسلیگا به دست آورد. سپس دومین دوران حضورش در آلمان به پایان رسید و به بارسلونا رفت تا جانشین پائولینیو شود.

اکنون ویدال در آستانه فتح هشتمین قهرمانی پیاپی‌اش در لیگ‌های اروپایی است (بارسلونا با پیروزی برابر لوانته فاتح لالیگا می‌شود). درست است او در سه تیم قدرتمند بازی کرده است که در سال‌های اخیر قهرمانی‌ها را به خود اختصاص دادند. با این حال نمی‌توان توانایی‌اش در جنگندگی را نادیده گرفت. لالیگا در این فصل برای او یک تصویر خاص برجای گذاشت. او توانست در پیروزی 5 بر یک برابر رئال مادرید در نوکمپ یکی از گل‌ها را به ثمر برساند.

تنها جامی که ویدال منتظراست بالای سر ببرد لیگ قهرمانان است. او در سال 2015 به فینال برلین رسید اما یوونتوس مغلوب بارسا شد تا او در حسرت قهرمانی بماند.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها