کد خبر: 289374
|
۱۳۹۸/۰۲/۰۹ ۱۴:۱۹:۴۶
| |

شب حساس لیگ قهرمانان اروپا نزدیک است

مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان باشگاه های اروپا از سه شنبه شب آغاز می شود تا لندن و ایالت کاتالان به قلب فوتبال تبدیل شوند.

شب حساس لیگ قهرمانان اروپا نزدیک است
کد خبر: 289374
|
۱۳۹۸/۰۲/۰۹ ۱۴:۱۹:۴۶

اعتمادآنلاین| ‌ لیگ قهرمانان اروپا که مهترین تورنمنت فوتبال باشگاهی در دنیا محسوب می شود به روزهای حساس و جذاب خود رسیده است.
بر این اساس، دور رفت مرحله نیمه نهایی از سه شنبه شب آغاز خواهد شد تا چهار تیم برای رسیدن به فینال تلاش کنند.


بارسلونای اسپانیا، آژاکس هلند، لیورپول و تاتنهام انگلیس تیم های حاضر در مرحله نیمه نهایی هستند که تنها یک گام تا رسیدن به فینال مادرید فاصله دارند.

تاتنهام - آژاکس


تیم های شگفتی ساز فصل جاری لیگ قهرمانان طبق قرعه کشی که از قبل انجام شده است در نیمه نهایی برابر یکدیگر قرار می گیرند. این دیدار سه شنبه شب برگزار می شود.


تاتنهام در مرحله قبلی و در دیداری دراماتیک و فراموش نشدنی برابر تیم پرستاره منچسترسیتی در مجموع 2 دیدار رفت و برگشت به برتری رسید و فینالیست شد تا امیدهای «پپ گواردیولا» و مالکان سرمایه دار سیتی را بر باد دهد.


بزرگترین نگرانی برای تاتنهام که پس از پنج دهه به این مرحله رسیده است، مصدومیت «هری کین» کاپیتان و مهاجم اسپرز تلقی می شود که شانس کمی برای حضور در میدان دارد.


با این حال شاگردان «مائوریسو پوچتینو» از امتیاز میزبانی سود می برند و درپی کسب پیروزی در ورزشگاه تاسیس خود هستند تا برای بازی برگشت، کار آسانی داشته باشند.


از سوی دیگر، آژاکس هلند قرار دارد که با نمایش های خیره کننده و حذف رئال مادرید و یوونتوس، تحسین همگان را برانگیخته است.


تیمی از مکتب فوتبال هلند با استفاده از نیروهای جوان و خلاق که با فوتبالی روان و بدون استرس، مچ رئال و یووه را خواباند و اکنون می تواند فینالیست شود.


آژاکس فعلی به خوبی یادآور درخشش این تیم در دهه 70 با حضور بزرگانی چون کرایوف و نیسکنز و دهه 90 با نفراتی از جمله سیدورف، کلایورت و برگکمپ است.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها