کد خبر: 293979
|
۱۳۹۸/۰۲/۲۴ ۱۱:۴۳:۰۹
| |

لوکا زیدان دروازه‌بان دوم رئال خواهد شد

گزارش رسانه های اسپانیایی حاکی از آن است که سرمربی فرانسوی رئال برای اضافه کردن نام پسرش به عنوان گلر دوم تیم، عذر «کیلور ناواس» را خواسته و به عبارتی گلر کاستاریکایی کهکشانی ها را قربانی کرده است.

لوکا زیدان دروازه‌بان دوم رئال خواهد شد
کد خبر: 293979
|
۱۳۹۸/۰۲/۲۴ ۱۱:۴۳:۰۹

اعتمادآنلاین| روزنامه مارکا اسپانیا روز سه شنبه نوشت: «زین الدین زیدان» سرمربی رئال مادرید از زمان بازگشت به نیمکت کهکشانی ها برای دومین دوره، خانه تکانی گسترده ای را مد نظر قرار داده است.


تعدادی از بازیکنان رفتنی هستند و تعدادی دیگر پشت درهای سانتایگو برنابئو منتظر اشاره مرد فرانسوی.


«کیلور ناواس» یکی از بازیکنانی است که سرنوشت شومی در انتظارش است.


مارکا در گزارشی مدعی شد که زیدان، به ناواس اطلاع داده است که او می تواند در تابستان از رئال جدا شود؛ این در حالی است که مرد فرانسوی «لوکا زیدان» پسر خود را برای پوشیدن پیراهن شماره 2 دروازه کهکشانی ها پیشنهاد داده و قصد دارد وی را به مادرید بیاورد.


«تیبو کورتوآ» هم اکنون گلر شماره یک سفیدپوشان است اما او هم مشکلات خاص خودش را پشت سر گذاشته و این شائبه را به وجود آورده که زیدان ممکن است عذر او را نیز بخواهد.


اما گزارش ها حاکی از آن است که ناواس برای فرصت دادن به پسر زیدان قربانی خواهد شد؛ علاوه بر این او با این فرصت تجربه لازم را برای تبدیل شدن به شماره یک قفس توری رئال برای سال های متمادی، کسب خواهد کرد.


زیدان پیش تر در مصاحبه ای در خصوص پسرش گفته بود: آنهایی که مرا می شناسند می دانند که «لوکا» با شایستگی خودش به اینجا رسیده است.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها