کد خبر: 305213
|
۱۳۹۸/۰۲/۲۹ ۰۹:۳۴:۳۵
| |

گتوزو:

مکس یک مرد واقعی و لایق بهترین‌هاست

جنارو گتوزو در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش مقابل فروزینونه سقوط کرده در هفته سی و هفتم رقابت‌های سری A ایتالیا ادعا کرد هر چند سرنوشت در دست روسونری نیست اما قرمز و مشکی‌ها هنوز غرورشان را در دست دارند.

مکس یک مرد واقعی و لایق بهترین‌هاست
کد خبر: 305213
|
۱۳۹۸/۰۲/۲۹ ۰۹:۳۴:۳۵

اعتمادآنلاین| ‌ جنارو گتوزو در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش مقابل فروزینونه سقوط کرده در هفته سی و هفتم رقابت‌های سری A ایتالیا ادعا کرد هر چند سرنوشت در دست روسونری نیست اما قرمز و مشکی‌ها هنوز غرورشان را در دست دارند.

سرمربی تیم فوتبال میلان در این باره گفت: در حال دستیابی به هدفمان هستیم. می‌دانیم چندین بار هواداران را ناامید کرده‌ایم اما می‌خواهیم در2 بازی باقی مانده به ما افتخار کنند. دیگر سرنوشت‌مان دست خودمان نیست، با این حال حداقل می‌توانیم غرورمان حفظ کنیم. با تیمی که سقوطش قطعی شده، بازی داریم و باید پیروز شویم.

او در ادامه افزود: در 5 بازی گذشته فقط 7 امتیاز به دست آوردیم و حالا آتالانتا به شایستگی بالاتر از ما قرار گرفته. باید بهترین میلان را در این 2 بازی به نمایش بگذاریم. در حال حاضر آتالانتا شایسته قرارگیری در رتبه چهارم جدول است. فعلا زمان حال اهمیت دارد. رتبه پنجم را ناکامی نمی‌دانم.قصد ندارم از خودم تعریف کنم. بدون توجه به سایر بازی‌ها، باید خودمان هم پیروز شویم. سوسو بازیکنی بزرگ است.

آخرین بازیکنی که در میلان در یک فصل تعداد پاس گل هایش دو رقمی شد را به یاد نمی‌آورم. به همین دلیل او برای بازی تیم، بسیار حیاتی و مهم است. در مورد جدایی آلگری از یوونتوس باید بگویم اعداد و قهرمانی ها نمایانگر واقعیت هستند. با او بسیاری از فراز و فرودها و جنجال ها و مشکلات بسیاری تجربه کردیم. مکس یک مرد واقعی و لایق بهترین‌هاست.

منبع: تسنیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها