کد خبر: 308289
|
۱۳۹۸/۰۳/۰۸ ۱۳:۰۸:۲۵
| |

هازارد با 115 میلیون پوند به رئال مادرید پیوست

یک نشریه انگلیسی جزئیات توافقی که منجر به انتقال ستاره بلژیکی آبی‌پوشان لندن به سانتیاگو برنابئو می‌شود را فاش کرده است.

هازارد با 115 میلیون پوند به رئال مادرید پیوست
کد خبر: 308289
|
۱۳۹۸/۰۳/۰۸ ۱۳:۰۸:۲۵

اعتمادآنلاین| ‌ نشریه دیلی‌میل انگلیس نوشته است که باشگاه چلسی سرانجام به فروش ادن هازارد به رئال مادرید رضایت داده و قرار است برای فروش ستاره بلژیکی‌اش که یک سال دیگر از قرارداد او مانده، 115 میلیون پوند از طرف اسپانیایی بگیرد.

این نشریه همچنین نوشته که رئال مادرید هم به هازارد وعده داده که به او هفته‌ای 400 هزار پوند حقوق بپردازد و به این ترتیب همه چیز برای انتقال او به مادرید در بازار نقل و انتقالات تابستانی امسال هموار شده است.

بحث انتقال هازارد به رئال مادرید از سال‌ها پیش مطرح بوده اما این اتفاق هرگز رخ نداد. با این حال با توجه به نزدیک شدن بازیکن به پایان قراردادش و خودداری او از تمدید آن، چلسی برای جلوگیری از تبدیل شدن این ستاره بلژیکی به عنوان آزاد، مجبور است که با انتقال او موافقت کند.

هازارد 28 ساله پیش از این به علاقه‌اش به زیدان اعتراف کرده بود و انتظار می‌رود که او با رفتن به سانتیاگو برنابئو به محور اصلی تاکتیکی‌های سرمربی فرانسوی کهکشانی‌ها تبدیل شود. همچنین اخیراً فلورنتینو پرس، رئیس باشگاه رئال مادرید درباره هازارد به نشریه سان گفت: ما داریم روی پروژه‌ای کار می‌کنیم که باعث شود هواداران‌مان دوباره رؤیاپردازی کنند وانگیزه و اشتیاق به تیم برگردد. من یک رؤیا دارم و آن این است که هازارد امسال به رئال بیاید.

می‌خواهیم امسال تیمی خوب بسازیم. من واقعاً دوست دارم که او به رئال بیاید و امیدوارم که این اتفاق همین امسال رخ دهد. او یکی از فوتبالیست‌های بزرگ است. ما سال گذشته هم او را می‌خواستیم اما امسال فقط یک سال از قرارداد او با چلسی مانده و جذب کردنش آسان‌تر است.

گویا رقم پایه پیشنهاد رئال مادرید به چلسی 100 میلیون پوند است که 15 میلیون پوند دیگر هم به عنوان پاداش به آن اضافه می‌شود.

منبع: تسنیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها