کد خبر: 312635
|
۱۳۹۸/۰۳/۲۶ ۰۸:۵۰:۰۰
| |

بیژن ذوالفقارنسب، پیشکسوت باشگاه پرسپولیس، در گفت‌وگو با «اعتمادآنلاین»:

مهم‌ترین وظیفه مدیران پرسپولیس حفظ برانکو است

بیژن ذوالفقارنسب، پیشکسوت باشگاه پرسپولیس، درباره تمدید قرارداد برانکو با این باشگاه گفت: مدیران پرسپولیس باید هرچه زودتر تکلیف برانکو را مشخص کنند.

مهم‌ترین وظیفه مدیران پرسپولیس حفظ برانکو است
کد خبر: 312635
|
۱۳۹۸/۰۳/۲۶ ۰۸:۵۰:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌ ادامه همکاری پرسپولیس و برانکو در هاله‌ای از ابهام قرار گرفته و احتمال دارد این مربی کروات از این تیم جدا شود. اتفاقی که باعث شده قهرمان لیگ برتر بعد از چهار سال ثبات در نیمکتش، حالا با مشکل مواجه شود. بیژن ذوالفقارنسب، پیشکسوت باشگاه پرسپولیس، مهم‌ترین وظیفه مدیران پرسپولیس را حفظ برانکو می‌داند، اما معتقد است که با جدایی برانکو دنیا برای این تیم و هوادارانش به پایان نمی‌رسد.

بیژن ذوالفقار، نسب پیشکسوت باشگاه پرسپولیس، درباره تمدید قرارداد برانکو با این باشگاه به اعتمادآنلاین گفت: مدیران پرسپولیس باید هرچه زودتر تکلیف برانکو را مشخص کنند. به‌هرحال برانکو مربی خوبی برای پرسپولیس بوده و با توجه به روابطی که باشگاه پرسپولیس با برانکو دارد، باید تلاش کند تا او را حفظ کند. این تنها وظیفه حال حاضر مدیران پرسپولیس است.

این مربی فوتبال ایران درباره جدایی احتمالی برانکو و آینده نیمکت پرسپولیس گفت: اگر برانکو از پرسپولیس جدا شود، دنیا به پایان نمی‌رسد. پرسپولیس یکی از مهم‌ترین تیم‌های باشگاهی آسیاست و خیلی از مربیان خارجی حاضرند در این تیم فعالیت کنند. مطمئن باشید که پرسپولیس بدون مربی نمی‌ماند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها