کد خبر: 312692
|
۱۳۹۸/۰۳/۲۵ ۱۶:۴۰:۰۰
| |

گزارش «اعتمادآنلاین» از روز نهم بازی‌های جام‌جهانی زنان

کانادا به دنبال تکرار افتخار قهرمانی رپترز

سوفی اشمیت، هافبک تیم کانادا، می‌گوید: «برای قهرمانی رپترز بسیار هیجان‌زده‌ایم. اولین کاری که پس از بیدار شدن انجام دادیم چک کردن گوشی‌هایمان بود. این قهرمانی برای کانادا یک اتفاق بزرگ است و من امیدوارم با نتیجه خوب در جام‌جهانی به مردم کانادا بهانه بیشتری برای شادی بدهیم.»

کانادا به دنبال تکرار افتخار قهرمانی رپترز
کد خبر: 312692
|
۱۳۹۸/۰۳/۲۵ ۱۶:۴۰:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌ منیژه موذن- تیم ملی زنان کانادا، پنجمین تیم رنکینگ فیفا، تحت تاثیر قهرمانی بسکتبال تورنتو رپترز درصدد است موفقیت و افتخار بیشتری برای این کشور کسب کند.

بازیکنان کانادا، که در زمان قهرمانی به دلیل اختلاف ساعت کانادا و فرانسه خواب بودند، به محض بیدار شدن نتایج را چک کردند.

سوفی اشمیت، هافبک این تیم، می‌گوید: «برای قهرمانی رپترز بسیار هیجان‌زده‌ایم. اولین کاری که پس از بیدار شدن انجام دادیم چک کردن گوشی‌هایمان بود. این قهرمانی برای کانادا یک اتفاق بزرگ است و من امیدوارم با نتیجه خوب در جام‌جهانی به مردم کانادا بهانه بیشتری برای شادی بدهیم.»

کانادا امروز در ورزشگاه استادوآلپ در گرنویل با تیم نیوزیلند بازی می‌کند. این تیم در بازی اول خود مقابل کامرون با نتیجه یک بر صفر پیروز شد. این در حالی است که نیوزیلند بازی اول خود را واگذار کرد.

مربی نیوزیلند از ویدئوچک در بازی اول این تیم راضی نبود. سرمربی نیوزیلند درباره ویدئوچک گفت: «بدون بی‌احترامی به داوران می‌خواهم بگویم که از نظر من ویدئوچک گاهی منجر به تصمیم‌گیری‌های غلط می‌شود و روند بازی را کند می‌کند.»

آخرین بازی کانادا و نیوزیلند چهار سال قبل در ادمونتون کانادا برگزار شد. نتیجه این بازی صفر-صفر بود. اشمیت در این‌باره می‌گوید: «فقط به خاطر می‌آورم که بازی بسیار سختی بود. آنها تمام فضاها را بسته بودند و بسیار نزدیک به هم بازی می‌کردند. انتظار دارم در این بازی هم با همین تاکتیک پیش بروند. آنها به سختی مبارزه می‌کنند و تسلیم نمی‌شوند. برای نتیجه گرفتن باید در بهترین فرم خود باشیم.»

در بازی دیگر امروز هلند و کامرون به مصاف یکدیگر می‌روند. هلند می‌تواند با پیروزی در استادو هینوت در والنسین به مرحله حذفی صعود کند.

هلند در بازی اول خود نیوزیلند را یک بر صفر شکست داد. آنها انوک دکر را در ترکیب خود نداشتند، اما محرومیت دکر تمام شده و می‌تواند در این بازی برای هلند به میدان برود.

کامرون دارای دفاع منسجمی است، اما در مقابل قهرمان اروپا کار بسیار دشواری دارد و سرمربی این تیم برای فرار از دومین شکست باید تاکتیک خود را تغییر دهد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها