کد خبر: 317191
|
۱۳۹۸/۰۴/۱۰ ۱۳:۳۳:۰۰
| |

لیگ بسکتبال NBA؛

کوین دورانت و کایری ایروینگ به بروکلین پیوستند

همانطور که کوین دورانت و کایری ایروینگ تصمیم گرفته بودند همبازی شدند و به تیم بروکلین پیوستند.

کوین دورانت و کایری ایروینگ به بروکلین پیوستند
کد خبر: 317191
|
۱۳۹۸/۰۴/۱۰ ۱۳:۳۳:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌ بازار نقل و انتقالات لیگ بسکتبال حرفه‌ای آمریکا داغ‌تر از همیشه شده و امروز یک خبر بزرگ همه معادلات را تحت تاثیر خود قرار داد. همانطور که پیش‌بینی می‌شد کوین دورانت ستاره مصدوم گلدن استیت و کایری ایروینگ ستاره بوستون سلتیک هم‌بازی شدند و به تیم بروکلین پیوستند. دی آندره جردن هم از نیویورک راهی بروکلین شده‌است.

خبر بعدی درباره گلدن استیت است. شبی که این تیم کوین دورانت را از دست داد توانست کلی تامسون را حفظ کند. رسانه‌ها اعلام کرده‌اند این بازیکن با قرارداد 5 ساله به مبلغ 191 میلیون دلار موافقت کرده و سال آینده در این تیم خواهد ماند.

حالا که ایروینگ به لس‌آنجلس لیکرز نرفته و راهی بروکلین شد باید دید این باشگاه که فصل نقل و انتقالات را پرسر و صدا شروع کرده چه تصمیم خواهد گرفت. به احتمال زیاد حالا شانس حضور کاوی لئونارد ستاره تونرتو و کامبا واکر بازیکن موثر شارلوت در لس‌آنجلس بیشتر می‌شود.

میامی هیت نیز وارد بازار نقل و انتقالات شده و برای جذب جیمی باتلر ستاره فیلادلفیا نقشه‌هایی دارد. گفته شده باتلر نیز تمایل دارد طی یک قرارداد انتقالی راهی میامی شود و برای این تیم به میدان برود.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها