کد خبر: 317598
|
۱۳۹۸/۰۴/۱۱ ۱۵:۵۵:۰۰
| |

رئیس سازمان خصوصی سازی:

خصوصی‌سازی سرخابی‌ها در هاله‌ای از ابهام/ مجلس برای تسریع در خصوصی‌سازی وارد عمل شود

عبدالله پوری حسینی، رئیس سازمان خصوصی سازی در خصوص واگذاری باشگاه های فوتبال پرسپولیس و استقلال بیان کرد: با اطمینان نمی توانم بگوبم خصوصی سازی پرسپولیس و استقلال چه زمانی انجام خواهد شد زیرا بنابر مصوبه مجلس این 2 باشگاه ابتدا باید در فرابورس پذیرش شوند وبرای این که در فرابورس پذیرش شوند ابتدا باید تغییراتی در اساسنامه، سرمایه، تعداد سهام و صورت های مالی  آن ها لحاظ شود.

خصوصی‌سازی سرخابی‌ها در هاله‌ای از ابهام/ مجلس برای تسریع در خصوصی‌سازی وارد عمل شود
کد خبر: 317598
|
۱۳۹۸/۰۴/۱۱ ۱۵:۵۵:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌ پوری حسینی در ادامه گفت: جلسات متعددی برگزار کردیم و ارزیابی بیشتر همکاران در سازمان خصوصی سازی این بود که اگر با همین روند پیش برویم بعید است که خصوصی سازی در شهریور یا حتی تا سال 98 اتفاق بیفتد، زیرا پذیرش این 2 باشگاه در فرابورس مستلزم ایجاد اصلاحات و تغییراتی است که زمان زیادی می‌گیرد.

رئیس سازمان خصوصی سازی بیان کرد: بدهکار بودن پرسپولیس و استقلال مانع حضور آن‌ها در فرابورس نمی‌شود. مسلما هر شرکتی در برابر دارایی هایش بدهی‌هایی هم دارد و عمده دارایی باشگاه‌هایی مانند پرسپولیس و استقلال متاثر از برند آن‌ها است و ممکن است دارایی‌های دیگر این دو باشگاه ارزش چندانی نداشته باشد.

وی در پایان افزود: موانع زیادی برای خصوصی سازی پرسپولیس و استقلال وجود دارد که اگر با وجود همین موانع بخواهیم کار خصوصی سازی را انجام دهیم بسیار زمان بر خواهد بود مگر این که مجلس شورای اسلامی با حذف برخی شروط از اصل 44 موافقت کند تا انتقال دو باشگاه به بخش خصوصی سریع‌تر صورت گیرد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها