کد خبر: 318970
|
۱۳۹۸/۰۴/۱۶ ۱۲:۲۳:۳۱
| |

رئال مادرید دیگر اودگارد را نمی‌خواهد

مارتین اودگارد قرارداد قرضی جدیدی را با رئال سوسیه‌داد امضا کرد.

رئال مادرید دیگر اودگارد را نمی‌خواهد
کد خبر: 318970
|
۱۳۹۸/۰۴/۱۶ ۱۲:۲۳:۳۱

اعتمادآنلاین| ازآنجا که برای کهکشانی‌های مادرید کمتر اتفاق می‌افتد که سراغ مهره‌های جوان‌تر برای تضمین آینده باشگاه بروند و همیشه در حال جذب فوق‌ستاره‌های در حال درخشش هستند، خرید یک هافبک 16ساله نروژی و بازی دادن به این بازیکن در همان سن و سال اتفاقی نادری بود و توجه رسانه‌ها را به شدت جلب کرد.

مارتین اودگارد در فصل 15-2014 با مبلغی بیش از 3 میلیون یورو از «استرومزگودست» نروژ به تیم دوم رئال مادرید رفت و در پایان آن فصل در همان سنین برای 32 دقیقه پیراهن تیم اول قوهای سپید را هم پوشید. آسمان پرستاره رئال مجال درخشش به این جوان با استعداد نداد و بعد از مدتی سریال انتقال‌های قرضی این بازیکن شروع شد که تا این فصل همچنان ادامه دارد.

اولین مقصد قرضی جوان اول فوتبال نروژ هیرنفین هلند بود و از آنجا هم به تیم ویتز در همان لیگ پیوست. اودگارد در لیگ دسته اول هلند موسوم به اردیویزه 69 بار به میدان رفت و 10 گل و 11 پاس گل حاصل کارش بود. حالا در سن 20 سالگی با افت نسبی و فروگش کردن تکنیک و خلاقیت این بازیکن در نوجوانی، این چهره همچنان کیفیت لازم برای بازگشت به خانه بزرگش را ندارد و بعید نیست انتقال قرضی جدید او آخرین انتقال قرضی از مادرید باشد.

او یک فصل فرصت دارد تا در تیم جدیدش رئال سوسیه‌داد در لیگی بدرخشد که تیم اصلی‌اش برای قهرمانی در آن خودش را آماده می‌کند.بدون تردید درخشش مارتین در این فصل به خاطر حضور در اسپانیا بیشتر به چشم کادر فنی رئال خواهد آمد.

اودگارد چه بدرخشد و چه باز هم مادریدی‌ها را از خودش مایوس کند احتمالا این قسمت آخرین قسمت انتقال قرضی این بازیکن از رئال مادرید به تیمی دیگر باشد. مقایسه کلاس بازی این بازیکن در نوجوانی و حالا، حسرت از دست دادن یک استعداد و شاید یک فوق ستاره دیگر را برای فوتبال دوستان به همراه دارد. حسرتی که احتمالا باز هم از ناحیه مرموز و غیر فوتبالی ایجنت‌ها سرچشمه می‌گیرد.

کسانی که دامنه تسلطشان بر ستاره‌های مستطیل سبز به شکل نگران‌کننده‌ای رو به گسترش است. اودگارد شبیه بسیاری از بازیکنان جوان مستعد خیلی زود به خانه بزرگی رفت که درک روشنی از بزرگیش نداشت و مثل الکساندر پاتو، خاویر ساویولا و بسیاری دیگر از جوانان شکار شده توسط ایجنت‌ها در مسیر درست برای بهره‌گیری از استعدادش پیش نرفت.

منبع: نود

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها