کد خبر: 322653
|
۱۳۹۸/۰۴/۲۹ ۰۹:۵۶:۲۰
| |

پیمان رضایی، مدیر عامل والیبال شهرداری ارومیه:

محرومیت تیم شهرداری ارومیه چیز جدیدی نیست

پیمان رضایی، مدیرعامل باشگاه والیبال شهرداری ارومیه، گفت: محرومیت تیم شهرداری ارومیه چیز جدیدی نیست و پنجره نقل و انتقالات خارجی ما از سال 96 بسته شده است.

محرومیت تیم شهرداری ارومیه چیز جدیدی نیست
کد خبر: 322653
|
۱۳۹۸/۰۴/۲۹ ۰۹:۵۶:۲۰

اعتمادآنلاین| روزنامه گاتزتا دلو اسپرت با انتشار خبری درباره باشگاه شهرداری ارومیه ایران اعلام کرد که تیم والیبال این باشگاه به دلیل عدم پرداخت مطالبات دراگان تراویسا پاسور سابق ایتالیایی خود در فصل 2016-2017، از نقل و انتقال‌های خارجی محروم شده است و در حال حاضر فدراسیون جهانی والیبال (FIVB) با فدراسیون والیبال ایران در ارتباط بوده و پیگیر حل کردن این موضوع است.

پیمان رضایی، مدیرعامل باشگاه شهرداری ارومیه، نیز در این مورد گفت: محرومیت باشگاه ما از پنجره نقل و انتقالاتی اتفاق جدید و برای امسال نیست. ما از سال 1396 این محرومیت را داریم.

او ادامه داد: دلیل این محرومیت شکایت آقای تراویسا و یکی دو بازیکن خارجی دیگر است، اما به دلیل اینکه این نفرات به طور خودسرانه از تیم جدا شده و طبق قرارداد عمل نکرده‌اند، پیگیر این موضوع هستیم تا برطرف شود. خوشبختانه امسال بازیکن خارجی نداریم که خیلی نگران این موضوع باشیم.

مدیرعامل باشگاه شهرداری ارومیه در پاسخ به این سوال که امکان حل این موضوع تا کی ممکن است؟ اظهار کرد: یک وکیل بین‌المللی گرفته‌ایم تا پیگیر این موضوع باشد، چرا که آقای تراویسا بدون رضایت باشگاه و برخلاف قرارداد خود عمل کرده‌ و از تیم جدا شده است. ان‌شاءالله این موضوع برطرف خواهد شد.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها