کد خبر: 323990
|
۱۳۹۸/۰۵/۰۲ ۰۹:۵۴:۵۳
| |

ستاره لاتزیو در آستانه انتقال به یونایتد

سرگی میلینکوویچ ساویچ در یک قدمی منچستریونایتد حضور دارد.

ستاره لاتزیو در آستانه انتقال به یونایتد
کد خبر: 323990
|
۱۳۹۸/۰۵/۰۲ ۰۹:۵۴:۵۳

اعتمادآنلاین| ‌ نسخه اینترنتی نشریه لاریپابلیکای ایتالیا خبرداده که منچستریونایتد فاصله چندانی با جذب سرگی میلینکوویچ ساویچ هافبک 24 ساله و صربستانی لاتزیو ندارد و به زودی با پرداخت 75 میلیون یورو، او را به خدمت خواهد گرفت.

این مبلغ (75 میلیون یورو/67 میلیون پوند) در حالی مطرح شده که کلودیو لوتیتو، رئیس باشگاه لاتزیو پیش از این از رد پیشنهادی 120 میلیون یورویی برای ساویچ در تابستان 2018 خبر داده بود. با این حال، به نظر می‌رسد وضعیت مالی لاتزیو و تنگناهای اقتصادی بیانکوچلستی در این تابستان موجب شده تا لوتیتو با چنین پیشنهادی موافقت کند.

لاریپابلیکا در ادامه گزارش داده که این قرارداد به ارزش 75 میلیون یورو به اضافه افزونه ها نهایی شده و ساویچ نیز خود بر سر عقد یک قرارداد 5 ساله با شیاطین سرخ به توافق رسیده است.

از پاریسن‌ژرمن به عنوان دیگر طرفدار جدی ساویچ نام برده شده است و به نظر می‌رسد به محض اعلام قیمتی از سوی لاتزیو، پاریسن‌ژرمن به رقابت با یونایتد بپردازد.

دیلی اکسپرس گزارش داده که جدی شدن تمایل یونایتد به جذب ساویچ، به دلیل نزدیک تر شدن پل پوگبا به حضور در رئال مادرید بوده و یونایتد ساویچ را گزینه ای مناسب برای جانشینی پوگبا تشخیص داده است.

منبع: نود

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها