کد خبر: 326949
|
۱۳۹۸/۰۵/۱۱ ۱۸:۰۲:۰۰
| |

بازیکن جدا شده استقلال:

خطیر امیدم را ناامید کرد

بازیکن جدا شده آبی پوشان تهرانی گفت: در واقع مدیران استقلال به خصوص علی خطیر این شانس را که بتوانم خودم را به اثبات برسانم و نظرشان را جلب کنم، از من گرفتند و امیدهایم را نا امید کردند.

خطیر امیدم را ناامید کرد
کد خبر: 326949
|
۱۳۹۸/۰۵/۱۱ ۱۸:۰۲:۰۰

اعتمادآنلاین| معراج پورتقی، بازیکن رده امید استقلال قراردادش با این تیم را به طور یکطرفه فسخ کرد. این بازیکن با استناد به بندی که در قراردادش داشت، توانست این کار را در سازمان لیگ انجام بدهد و هفته گذشته به طور رسمی از این تیم جدا شد. وی اگر 30 روز اجازه ورود به تمرین را پیدا نمی کرد می توانست از استقلال جدا شود.

«معراج تقی پور» درباره جدایی اش اظهار داشت: اگرچه من دوست داشتم در استقلال بمانم و حتی قردادم با این تیم پنج ساله بود، ولی به موجب یکی از بندهای قراردادم اگر 30 روز اجازه ورود به تمرین را نداشته باشم، می‌توانم از استقلال جدا شوم که به نظرم بند هوشمندانه ای بود. این بند با مشورت مدیر برنامه ام به قراردادم اضافه شد و از این بابت خوشحالم که باعث شد در چنین شرایطی تکلیفم مشخص شود و مثل سایرین درگیر گرفتن رضایتنامه از باشگاه نشوم.

وی افزود: شروع تمرینات تیم از دوم تیرماه بود که شب قبل از آن در گروهی که باشگاه اسامی بازیکنانی که می توانند در تمرینات شرکت کنند اعلام شد که اسم من و ذکریا مرادی و چند نفر دیگر نبود.

تقی پور خاطرنشان کرد: من همان موقع به علی خطیر این موضوع را اطلاع دادم که وی گفت هفته دیگر به باشگاه بیایید تا فکری به حال شما بکنیم اما متاسفانه اجازه شرکت در تمرینات به من داده نشد و باشگاه من را به استراماچونی معرفی نکرد و حتی او من را ندید که بخواهد در مورد عملکردم نظری بدهد!

بازیکن جدا شده استقلال تصریح کرد: در واقع مدیران استقلال به خصوص علی خطیر این شانس را که بتوانم خودم را به اثبات برسانم و نظرشان را جلب کنم از من گرفتند و امیدهایم را نا امید کردند.

وی تاکید کرد: در نهایت این گونه رفتارها با ما بازیکنان امید که سرمایه های باشگاه محسوب می شویم کاملا به ضرر باشگاه استقلال است چون آنها می توانند روی ما سرمایه گذاری کنند و از لژیونر شدن ما مثل الهیار صیادمنش کسب درآمد کنند نه اینکه چند سال بعد همین بازیکنان امید را با مبلغی گزاف و گران دوباره جذب استقلال کنند.

وی در پایان گفت: هنوز تصمیم نهایی ام را نگرفتم و در حال مذاکره با چند تیم لیگ برتری و دسته یکی هستم تا بتوانم بهترین انتخاب را انجام بدم و به تیمی بروم که فرصت بازی کردن و دیده شدن را داشته باشم تا بتوانم قوی تر و پرافتخارتر به تیم محبوبم استقلال برگردم.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها