کد خبر: 327488
|
۱۳۹۸/۰۵/۱۳ ۱۱:۳۵:۳۲
| |

درخواست یونایتد از لوکاکو برای حذف «پست توییتری»

مقامات باشگاه منچستریونایتد بدنبال انتشار اطلاعات مرتبط با رکورد زمانی دویدن بازیکنان این تیم توسط «روملو لوکاکو» در یک پست توییتری، از وی خواستند تا پست مذکور را حذف کند.

درخواست یونایتد از لوکاکو برای حذف «پست توییتری»
کد خبر: 327488
|
۱۳۹۸/۰۵/۱۳ ۱۱:۳۵:۳۲

اعتمادآنلاین| ‌ لوکاکو جمعه هفته گذشته اطلاعات آماری را منتشر کرد که نشان می‌داد او پس از «دیگو دالو» سریع‌ترین زمان دویدن را در جمع شیاطین سرخ ثبت کرده است.

توییت مذکور با جمله کوتاه و طعنه‌آمیز "کاملا کُند" و یک ایموجی خنده همراه بود؛ علاوه بر این، آمار حاوی اطلاعاتی بود که نشان می‌داد «لوک شاو» و «خوان ماتا» از همه کندتر بوده و پایین‌ترین سرعت را ثبت کرده اند.

منابع شبکه تلویزیونی «ای‌اس‌پی‌ان» نزدیک به باشگاه یونایتد گفته اند که «اوله گانر سولسشر» از لوکاکو بابت افشای اطلاعات محرمانه تیم ناامید شده و از وی خواسته تا پست مذکور را حذف کند.

مرد 26 ساله بلژیکی برای آخرین دیدار دوستانه تابستانی مقابل آ. ث میلان در کاردیف، یونایتد را همراهی نکرد و براساس گزارش‌ها به شدت مشتاق ترک اولدترافورد و پیوستن به یکی از 2 تیم اینتر میلان یا یوونتوس است.

در حالی که آینده لوکاکو در هاله‌ای از ابهام قرار دارد اما براساس گزارش منابع مذاکرات یونایتد با هر 2 تیم مذکور ادامه دارد؛ قرمزهای اولدترافورد پیشنهاد 80 تا 90 میلیون پوند را برای وی مطرح و پیشنهاد 54 میلیون پوندی اینتر را نیز رد کرده اند.

توافق با یوونتوس نیز با ورود «پائولو دیبالا» و «ماریو مانژوکیچ» به معامله همراه خواهد بود.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها