کد خبر: 331368
|
۱۳۹۸/۰۵/۲۶ ۱۰:۱۲:۲۴
| |

انتقال کوتینیو آینده نیمار را در ابهام فرو برد

براساس تایید باشگاه بارسلونا، «فیلیپه کوتینیو» با قراردادی قرضی به باشگاه بایرن مونیخ ملحق شد تا شانس‌های آبی اناری‌ها برای توافق با پاری‌ژرمن‌من به منظور بازگرداندن «نیمار» به نیوکمپ بیش از پیش کمرنگ شود.

انتقال کوتینیو آینده نیمار را در ابهام فرو برد
کد خبر: 331368
|
۱۳۹۸/۰۵/۲۶ ۱۰:۱۲:۲۴

اعتمادآنلاین| ‌ کوتینیو در ژانویه 2018 با قراردادی که گزارش‌ها رقم آن را 160 میلیون یورو اعلام کردند، از لیورپول راهی نیوکمپ شد اما در تمام این مدت همواره برای بازیابی و تکرار درخشش خود در آنفیلد تقلا کرد.

انتقال مرد برزیلی به بایرن در حالی قطعی شده است که گزارش‌ها از حضور وی به عنوان بخشی از قرارداد بازگرداندن احتمالی «نیمار» به نیوکمپ حکایت داشت.

با این حال، بایرن خود را به عنوان مقصد نهایی کوتینیو معرفی و «گیرمو آمور» سخنگوی رسمی آبی اناری‌ها خبر مذکور را تایید کرد.

رسیدن کوتینیو به آلیانس‌آرنا در کنار «ایوان پریشیچ» که هفته گذشته از اینتر راهی مونیخ شد، می‌تواند به باواریایی‌ها کمک کند تا کمی از جای خالی ستاره‌های جدا شده خود یعنی «فرانک ریبری» و «آرین روبن» را پر کنند.

نهایی شدن انتقال قرضی کوتینیو به بایرن شانس‌های کاتالان‌ها را برای بازگرداندن مهاجم مغضوب پاریسن‌ژرمن به بارسلون تا اندازه قابل توجهی کاهش داده است چرا که کوتینیو قرار بود نقشی کلیدی را در توافق معاوضه به همراه پول نقد در انتقال نیمار ایفا کند.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها