کد خبر: 336685
|
۱۳۹۸/۰۶/۱۰ ۱۵:۳۴:۱۲
| |

احتمال بازگشت نیمار به بارسا منتفی شد

براساس اعلام منابع نزدیک به مذاکرات باشگاه‌های بارسلونا و پاری‌سن‌ژرمن در رابطه با انتقال «نیمار» به نیوکمپ، آبی‌اناری‌ها از ادامه تلاش برای خرید مرد برزیلی منصرف شده‌اند اما تابستان سال آینده دوباره تلاش خود را از سر خواهند گرفت.

احتمال بازگشت نیمار به بارسا منتفی شد
کد خبر: 336685
|
۱۳۹۸/۰۶/۱۰ ۱۵:۳۴:۱۲

اعتمادآنلاین| ‌ منابع مذکور به نقل از باشگاه پی‌اس‌جی تایید کردند که مذاکرات بر سر انتقال مرد برزیلی به نیوکمپ بدون نتیجه تمام شده و نیمار فصل جاری را در پارک‌دوپرنس باقی خواهد ماند.

این در حالی است که منابع نزدیک به کاتالان‌ها معتقدند که بارسایی‌ها هنوز به پایان قصه نرسیده اند؛ در واقع آنها احتمال بازگشت دوباره با پیشنهادی جدید را البته برای تابستان سال آینده رد نکرده‌اند؛ از نظر مقامات این تیم نیمار مهره‌ای استراتژیک بوده و قادر است به همان اندازه که خارج از زمین بازی پُرسروصدا است، در داخل زمین هم جنب‌وجوش داشته باشد.

سران باشگاه بارسا از نیمار بابت نقشی که در مذاکرات داشته قدردانی کرده اند؛ مرد برزیلی در چندین مورد و در راستای اعمال فشار بر پی‌اس‌جی، به وضوح تمایل خود را برای بازگشت به نیوکمپ ابراز کرده بود.

«لئوناردو» مدیر ورزشی پاری‌سن‌ژرمن روز جمعه اعلام کرد که این باشگاه همچنان از خریداران احتمالی استقبال می‌کند اما تنها در صورتی مجاب به فروش نیمار خواهد شد که پیشنهادی مقبول مطرح شده و شروط آنان برآورده شود اما با توجه به اینکه تنها 36 ساعت تا بسته شدن پنجره نقل و انتقالات فرصت باقی مانده، چنین انتقالی غیرمحتمل به نظر می‌رسد.

باشگاه پارسی پیش‌تر تمام پیشنهادهای بارسلونا را که شامل معاوضه بازیکن به علاوه پول نقد می‌شد، رد کرده بود؛ با این حساب باید دید که آیا رئال مادرید می‌تواند در دقایق پایانی از بازار نقل و انتقالات صیدی بزرگ و دهان پرکن داشته باشد یا خیر.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها