کد خبر: 340383
|
۱۳۹۸/۰۶/۲۲ ۱۶:۲۰:۰۰
| |

سرمربی تیم ملی والیبال استرالیا:

در ست‌های سوم و چهارم تمرکز نداشتیم

سرمربی تیم ملی والیبال استرالیا با بیان اینکه در ست سوم و چهارم بازی تیمش مقابل قطر، شاگردانش تمرکز کافی نداشته‌اند، گفت: در کل بازی خوبی بود و تصمیم ندارم در مورد داوری‌ها صحبت کنم.

در ست‌های سوم و چهارم تمرکز نداشتیم
کد خبر: 340383
|
۱۳۹۸/۰۶/۲۲ ۱۶:۲۰:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌ مارک لبدف، سرمربی تیم ملی والیبال استرالیا پس از پیروزی تیمش مقابل قطر در نخستین روز رقابتهای قهرمانی آسیا 2019، اظهار کرد: بازی با قطر یک دیدار مهم و تعیین کننده برای هر دو تیم بود، تنش و فشار ذهنی روی بازیکنان در این شرایط طبیعی است. بازیکنانم در ست‌های سوم و چهارم تمرکز خود را از دست دادند و کار به ست پنجم کشید.

او در مورد دلیل کم استفاده کردن از توماس ادگار پاسور و ستاره تیمش در این دیدار توضیح داد: او مدتی است که از شرایط مسابقه دور بوده و همچنین بازیکنان جایگزین خوبی برای او مثل ویلیامز، در تیم ما حضور دارند.

لبدف درباره بازی امروز تیمش افزود: قطر تیم سازمان یافته‌ای است که والیبال را خیلی خوب و منظم بازی می‌کند. امروز هم عملکرد بسیار خوبی داشتند.

سرمربی استرالیا درباره کیفیت ویدیو و داوری بازی نیز گفت: در کل عملکرد خوبی از داوران شاهد بودیم، اما تصمیم ندارم در مورد اتفاقات و تصمیمات داوری صحبت کنم.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها