کد خبر: 343776
|
۱۳۹۸/۰۷/۰۱ ۱۰:۴۱:۵۵
| |

توخل:

نیمار صد درصد با ما است

بدنبال تثبیت سه امتیاز دیدار شب گذشته پاری‌سن‌ژرمن مقابل المپیک لیون با گلزنی دوباره «نیمار»، سرمربی تیم پاریسی نسبت به آمادگی و تعهد صد درصدی مرد برزیلی ابراز اطمینان کرد.

نیمار صد درصد با ما است
کد خبر: 343776
|
۱۳۹۸/۰۷/۰۱ ۱۰:۴۱:۵۵

اعتمادآنلاین| ‌ نیمار در دقیقه 87 دیدار شب گذشته با وجود اینکه توسط چهار مدافع لیون محاصره شده بود اما با دریافت پاس «آنخل دی‌ماریا» در داخل محوطه جریمه حریف به اندازه کافی برای خود فضا ایجاد کرد تا پاریسی‌ها را نجات دهد.

این پیروزی با گلزنی مرد برزیلی به فاصله یک هفته پس از گل پیروزی‌بخش و حیاتی وی در دیدار برابر استراسبورگ برای پی‌اس‌جی رقم خورد و حالا «توماس توخل» با تمجید از روند گلزنی اخیر مهاجم خود اظهار داشت: نیمار صد درصد با ما است. او می‌خندد و لطیفه تعریف می‌کند و قابل اتکا شده است.

وی ادامه داد: این تنها سومین بازی نیمار در عرض چهار ماه بود و رفته‌رفته از لحاظ فیزیکی و بدنی آماده‌تر شده و این موضوع به وی کمک بیشتری خواهد کرد؛ او همیشه تعیین‌کننده، خلاق و در حال پیشرفت است.

مرد برزیلی در جریان دیدار هفته گذشته این تیم که از قضا گل برتری تیمش را هم به ثمر رساند از سوی بخشی از هواداران پی‌اس‌جی «هو» شد اما حالا از حمایت کامل هم‌تیمی‌های خود برخوردار بوده و «تیاگو سیلوا» کاپیتان این تیم با تحسین جادوی هموطن 27 ساله خود اظهار داشت: سرانجام باز هم این نیمار بود که تفاوت را رقم زد؛ وقتی در زمین بودم متوجه نشدم در محوطه جریمه چه کار کرد؛ گاهی اوقات فکر می‌کنیم انجام چنین کارهایی آسان است و یا اینکه مدافع روبرو به او (نیمار) فضا می‌دهد اما این حرف‌ها درست نیست؛ نیمار و «کیلین امباپه» در تمرینات کارهای خارق‌العاده ای می‌کنند؛ کارهایی که در برخی از بازی‌ها برگ برنده ما است.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها