کد خبر: 344737
|
۱۳۹۸/۰۷/۰۳ ۱۴:۰۱:۲۶
| |

ایکاردی گزارش اکیپ را تکذیب کرد

مائورو ایکاردی گزارش‌های منتشر شده در نشریه اکیپ فرانسه را مبنی بر اینکه «لیونل مسی» به آرژانتینی‌های پاری‌سن‌ژرمن دستور داده تا وی (ایکاردی) را نادیده بگیرند، تکذیب کرد و مهمل خواند.

ایکاردی گزارش اکیپ را تکذیب کرد
کد خبر: 344737
|
۱۳۹۸/۰۷/۰۳ ۱۴:۰۱:۲۶

اعتمادآنلاین| ‌ علاوه بر این، خرید دقیقه آخری پی‌اس‌جی گزارش هایی که مدعی بودند ازدواج وی با «واندا نارا» موجب شکرآب شدن طولانی‌مدت رابطه وی با مسی شده است، مهمل خواند.

شایعات مبنی بر اختلاف مابین 2 آرژانتینی سال‌ها است که گوش به گوش می‌شود و این در حالی است که براساس گزارش‌ها ازدواج ایکاردی با نارا جرقه این اختلاف و تنش دیرینه را زده است.

نارا پس از جدایی از «ماکسی لوپز» هم‌تیمی اسبق ایکاردی در سمپدوریا، خیلی زود با ایکاردی ازدواج کرد و حالا صاحب 2 دختر است.

دوستی مسی با لوپز مشهور بود و اغلب این خبر به گوش به می‌رسید که فوق ستاره آبی اناری‌ها به دلیل اینکه ایکاردی را مقصر جدایی نارا از لوپز می‌دانسته، همواره دعوت شدن ایکاردی را به تیم ملی آرژانتین را وتو کرده است.

این در حالی است که هفته جاری، اکیپ مدعی شد که کاپیتان آلبی‌سلسته به دیگر آرژانتینی‌های حاضر در پی‌اس‌جی یعنی «آنخل دی ماریا» و «لئاندرو پاردس» گفته تا ایکاردی را نادیده گرفته و به این ترتیب استقبال سردی از تازه‌وارد قرضی پارک‌دوپرنس صورت گرفت.

با این حال، ایکاردی به شخصه وارد داستان شد و با رد شایعات، تاکید کرد که بین او و مسی هیچ اختلافی وجود ندارد.

ایکاردی در مصاحبه با کانال پلاس فرانسه اظهار داشت: مسی را از مدت‌ها پیش در بارسلونا می‌شناسم؛ با حرف مردم کاری ندارم چرا که این شایعات اجتناب‌ناپذیر است؛ این داستان‌ها را باور ندارم؛ این فرصت را داشتم تا با او ملاقات کنم؛ مسی بهترین بازیکن جهان است و بی‌نهایت او را تحسین می‌کنم.

وی ادامه داد: افرادی که مرا می‌شناسند با شخصیت واقعی من آشنا هستند و این تمام چیزی است که اهمیت دارد؛ هفت سال است که همه برای قضاوت من زندگی شخصیم را بیشتر از فوتبالم ملاک قرار می‌دهند؛ واندا فرد مشهوری است من هم همینطور؛ اما این موضوع بازی مرا تحت‌الشعاع قرار نمی‌دهد؛ در غیر این صورت برای اینترمیلان بازی نمی‌کردم و 150 گل نمی‌زدم؛ ما رابطه خود را در بهترین حالت ممکن ادامه می‌دهیم؛ عاشقانه یکدیگر را دوست داریم؛ زندگی این است، ما نمیتوانیم انتخاب کنیم که عاشق چه کسی شویم.

ایکاردی در آخرین روز پنجره نقل و انتقالات تابستانی، سن‌سیرو را به مقصد پاریس ترک کرد.

وی افزود: هفت سال شانس حضور در اینتر را داشتم و رویایم بازی کردن در لیگ قهرمانان با پیراهن اینتر بود؛ رویایی که به حقیقت پیوست اما پیروزی زیادی به دست نیاوردیم و هیچ جامی نبردیم اما ماندم و گل زدم و زمان آن رسیده بود تا در یک تیم برنده بازی کنم و به تیمی با یک دوجین بازیکن فوق‌العاده ملحق شدم.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها