کد خبر: 346547
|
۱۳۹۸/۰۷/۰۸ ۱۶:۰۰:۰۳
| |

هازارد:

هنوز یک کهکشانی نیستم/ باید خودم را اثبات کنم

«ادن هازارد» به خوبی می‌داند که از او به عنوان یک کهکشانی انتظارات بیشتری می‌رود و مصمم است تا خود را به عنوان بازیکنی که قادر است تفاوت را رقم بزند، ثابت کند اما به نظر شماره هفت پیشین مادریدی‌ها کمی کار را برای وی سخت کرده است.

هنوز یک کهکشانی نیستم/ باید خودم را اثبات کنم
کد خبر: 346547
|
۱۳۹۸/۰۷/۰۸ ۱۶:۰۰:۰۳

اعتمادآنلاین| ‌ رئال مادرید فرداشب (سه شنبه) در رقابت‌های لیگ قهرمانان به مصاف کلاب‌بروژ خواهد رفت؛ دیداری که برای هازارد اولین فرصت برای گل زدن یا پاس گل دادن محسوب می‌شود و مرد بلژیکی اطمینان دارد که استعداد وی در این بازی شکوفا خواهد شد.

هازارد در این خصوص اظهار داشت: درست است که هواداران از من انتظار بیشتری دارند، خودم هم این‌طور فکر می‌کنم؛ می‌دانم که پیشرفت می‌کنم؛ من سخت‌ترین منتقد خودم هستم؛ شاید کمی از برنامه عقب باشم و آن هم به دلیل مصدومیت است اما 100 درصد آماده هستم و امیدوارم در دیدارهای بعدی بهترین خودم باشم.

وی ادامه داد: گل نزدن یا پاس گل ندادن ارتباطی با اعتماد به نفس ندارد؛ سرمربی از من خواسته تا نهایت تلاشم را انجام دهم و می‌خواهم کسی باشم که تفاوت را رقم می زند.

شرایط فیزیکی و بدنی هازارد به‌تازگی مورد انتقاد قرار گرفته است اما شماره هفت کهکشانی‌ها هیچ تمایلی برای اظهارنظر در این خصوص ندارد.

مرد بلژیکی در این باره تاکید کرد: زمانی که پایم به گلزنی باز شود، شرایط راحت‌تر خواهد شد؛ تنها چیزی که نیاز دارم یک گل یا پاس گل است.

هازارد در پایان تصریح کرد: همان‌طور که در مراسم معارفه گفتم، هنوز یک کهکشانی نیستم و باید خودم را اثبات کنم؛ همه شماره هفت پیشین رئال را می‌شناسیم و من هم باید ثابت کنم که بهترین شماره هفت جهان هستم؛ به توانایی‌های خودم ایمان دارم.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها