کد خبر: 346865
|
۱۳۹۸/۰۷/۰۹ ۱۳:۰۱:۰۴
| |

اعتراضات عجیب سیمئونه در دربی مادرید

سرمربی جنجالی تیم اتلتیکو مادرید که در شهرآورد پایتخت اسپانیا و بدنبال جریمه نشدن «سرخیو راموس» به دلیل آنچه مرد آرژانتینی فحاشی به کمک داور نامید، به شدت به داور دیدار اعتراض می‌کرد در تصاویر جدید منتشر شده از دیدار، داوران بازی را «بزدل» خطاب می‌کند.

اعتراضات عجیب سیمئونه در دربی مادرید
کد خبر: 346865
|
۱۳۹۸/۰۷/۰۹ ۱۳:۰۱:۰۴

اعتمادآنلاین| ‌ براساس ادعای «دیگو سیمئونه»، کاپیتان رئال مادرید پس از اینکه بازیکن اتلتیکو در نیمه نخست به دلیل انجام خطا روی «تونی کروس» اخطار نگرفت با استفاده از الفاظ رکیک به کمک داور دیدار هتاکی کرده است.

با این وجود، راموس بدون تنبیه، اخطار و یا حتی هشدار از مهلکه قسر در رفت و همین موضوع موجب شد تا اعتراضات سیمئونه به کمک داور و داور بازی تا انتهای دیدار ادامه یابد.

در یکی از صحنه‌های لو رفته توسط تلویزیون اسپانیا، سیمئونه با ژستی که به طور معمول برای نشان دادن کوچک بودن چیزی مورد استفاده قرار می‌گیرد، رو به داور چهارم دیدار می‌گوید: به اندازه سر سوزن دل و جرات ندارید؛ شما بزدلید.

«دیگو کاستا» ستاره اتلتیکو نیز که فصل گذشته به دلیل ارتکاب به تخلفی مشابه (هتاکی) به بازیکن بارسلونا، هشت جلسه از همراهی تیمش محروم شد در تصاویر تلویزیونی پایان بازی خطاب به داور دیدار می‌گوید: من به خاطر حرفی که نصف فحش راموس هم زشت حساب نمی‌شود، هشت بازی محروم شدم.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها