کد خبر: 347143
|
۱۳۹۸/۰۷/۱۰ ۱۱:۳۰:۰۰
| |

بیژن ذوالفقارنسب، پیشکسوت باشگاه پرسپولیس، در گفت‌وگو با «اعتمادآنلاین»:

جعفر کاشانی از سلامت نفس بالایی برخوردار بود/ جدیت کاشانی چه در زمان بازی و چه در زمان مدیریت در باشگاه پرسپولیس زبانزد بود

کاشانی در سن 76 سالگی درگذشت تا باشگاه پرسپولیس یکی از مهم‌ترین بازیکنان تاریخش را از دست بدهد.

جعفر کاشانی از سلامت نفس بالایی برخوردار بود/ جدیت کاشانی چه در زمان بازی و چه در زمان مدیریت در باشگاه پرسپولیس زبانزد بود
کد خبر: 347143
|
۱۳۹۸/۰۷/۱۰ ۱۱:۳۰:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌ نسل طلایی فوتبال ایران یکی پس از دیگری می‌روند و فوتبال ایران هر روز خالی‌تر می‌شود. نسلی که برای مردم ایران قهرمانی در آسیا و صعود به المپیک را به ارمغان آورد. بازیکنانی که به‌ دوراز حاشیه و تنها به عشق پیراهن تیم ملی، شاهین، پرسپولیس و استقلال به میدان می‌رفتند. آن زمان به‌ جای دعوا و هوچی‌گری، بازیکنان فوتبال بازی می‌کردند و به همین خاطر بود که آسمان فوتبال ایران درخشان بود. حالا بعد از همایون بهزادی و صفر ایرانپاک و حمید شیرزادگان، جعفر کاشانی هم دار فانی را وداع گفت و به جمع دوستانش پیوست. کاشانی در سن 76 سالگی درگذشت تا باشگاه پرسپولیس یکی از مهم‌ترین بازیکنان تاریخش را از دست بدهد.

جعفر کاشانی در سال 1353 از فوتبال خداحافظی کرد و بیژن ذوالفقارنسب جای او را در خط دفاعی پرسپولیس گرفت.

بیژن ذوالفقارنسب در گفت‌وگو با اعتمادآنلاین ضمن ابراز ناراحتی از درگذشت این پیشکسوت فوتبال ایران و باشگاه پرسپولیس گفت: «هفته گذشته با آقای کاشانی دیدار داشتم. ایشان هیچ‌گونه کسالتی نداشت، مرگ ایشان مرا شوکه کرده است. به‌ هرحال خدا رحمت‌شان کند. به خانواده آقای کاشانی و باشگاه پرسپولیس تسلیت عرض می‌کنم و امیدوارم روح ایشان در آرامش باشد.»

این بازیکن پیشین پرسپولیس ادامه داد: «زمانی که آقای کاشانی در پرسپولیس بازی می‌کرد سعادت بازی کنار ایشان را نداشتم. زمانی که آقای کاشانی فوتبال را کنار گذاشتند من جانشین ایشان در پرسپولیس شدم. تنها باری که توانستم با این بازیکن بزرگ بازی کنم در یک بازی دوستانه بود.»

ذوالفقارنسب در پایان گفت: «آقای جعفر کاشانی از سلامت نفس بالایی برخوردار بودند. جدیت ایشان چه در زمان بازی و چه در زمان مدیریت‌شان در باشگاه پرسپولیس زبانزد بود. این نشان از سلامت روح ایشان و مسئولیت‌پذیری آقای کاشانی داشت. باز هم به خانواده محترم کاشانی تسلیت عرض می‌کنم.»

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها