کد خبر: 350558
|
۱۳۹۸/۰۷/۲۰ ۱۰:۴۵:۱۷
| |

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی جمهوری آذربایجان تغییر کرد

فدراسیون کشتی جمهوری آذربایجان بعد از نتایج ضعیف تیم ملی کشتی فرنگی این کشور در پیکارهای قهرمانی سال 2019 جهان در قزاقستان، شعبان دونات، سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی این کشور را برکنار و یک مربی روس را برای هدایت این تیم انتخاب کردند.

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی جمهوری آذربایجان تغییر کرد
کد خبر: 350558
|
۱۳۹۸/۰۷/۲۰ ۱۰:۴۵:۱۷

اعتمادآنلاین| پس از کسب نتایج ضعیف تیم کشتی فرنگی جمهوری آذربایجان در رقابت‌های جهانی سال 2019 در نورسلطان قزاقستان که با کسب یک مدال نقره و یک مدال برنز در اوزان 82 و 55 کیلوگرم همراه بود و این تیم نتوانست حتی یک سهمیه المپیک را کسب کند، مسوولان فدراسیون جمهوری آذربایجان، «شعبان دونات» سرمربی این تیم را برکنار و «الکساندر تاراکانف» روس را جایگزین وی کردند.

تاراکانوف 61 ساله سابقه فعالیت در یکی از باشگاه‌های مطرح روسیه را دارد و به عنوان مربی اختصاصی «الکسی میشین» قهرمان المپیک و جهان شناخته می‌شود.

این مربی روس به همراه «الکسی میشین»، «روشن بایراموف» کشتی‌گیر عنوان‌دار جمهوری آذربایجانی و «آکیف علیاف»، هدایت تیم کشتی فرنگی جمهوری آذربایجان را تا المپیک 2020 توکیو برعهده خواهند داشت.

پیش از دونات ترکیه‌ای و در بازی‌های المپیک 2016 ریو، «جمشید خیرآبادی» سرمربیگری تیم کشتی فرنگی جمهوری آذربایجان را برعهده داشت.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها