کد خبر: 353658
|
۱۳۹۸/۰۷/۲۹ ۱۵:۲۹:۲۹
| |

تسریع در تهیه مقدمات خصوصی‌سازی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس

دویست و هجدهمین جلسه شورای معاونان با حضور مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان تشکیل شد و سلطانی فر از مدیران عامل استقلال و پرسپولیس خواست تسریع در تهیه مقدمات خصوصی سازی را ماموریت اصلی خود بدانند.

تسریع در تهیه مقدمات خصوصی‌سازی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس
کد خبر: 353658
|
۱۳۹۸/۰۷/۲۹ ۱۵:۲۹:۲۹

اعتمادآنلاین| ‎ دویست و هجدهمین جلسه شورای معاونان با حضور مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان تشکیل شد و سلطانی‌فر از مدیران عامل استقلال و پرسپولیس خواست تسریع در تهیه مقدمات خصوصی سازی را ماموریت اصلی خود بدانند.

وزیر ورزش با تشکر از نظم و پیگیری جلسات مشترک و هفتگی مدیران وزارت ورزش و جوانان و سازمان های بورس و خصوصی سازی با مدیران عامل استقلال و پرسپولیس گفت: برنامه ما و دولت تسریع در روند واگذاری استقلال و پرسپولیس است.

وی افزود: مطابق قانون بودجه سال 98 وزارت ورزش و جوانان مکلف به واگذاری دو باشگاه است و از مدیران عامل و هیات مدیره استقلال و پرسپولیس انتظار دارم نسبت به موضوع خصوصی‌سازی و پیگیری موارد مد نظر مسئولان دو سازمان بورس و خصوصی سازی اهتمام بیشتری داشته باشند.

وزیر ورزش و جوانان در پایان خاطرنشان کرد: ما و مدیران سازمان بورس و فرابورس و سازمان خصوصی سازی بر تسریع در روند خصوصی شدن استقلال و پرسپولیس تاکید داریم و تهیه مقدمات لازم برای سرعت گرفتن فرآیند خصوصی‌سازی، ماموریت اصلی مدیر عامل و هیات مدیره این دو باشگاه است.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها