کد خبر: 368824
|
۱۳۹۸/۰۹/۲۱ ۰۸:۲۲:۰۰
| |

لیگ قهرمانان اروپا

16 تیم صعود کننده به مرحله حذفی مشخص شدند

مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا فصل 2020-2019 که بیست و ششم شهریورماه با شرکت 32 برتر قاره سبز آغاز شده بود بامداد پنجشنبه به پایان رسید و چهره 16 تیم راه یافته به مرحله حذفی این رقابت ها کامل شد.

16 تیم صعود کننده به مرحله حذفی مشخص شدند
کد خبر: 368824
|
۱۳۹۸/۰۹/۲۱ ۰۸:۲۲:۰۰

اعتمادآنلاین| پاری سن ژرمن، رئال مادرید از گروه اول، بایرن مونیخ و تاتنهام از گروه دوم، منچسترسیتی و آتالانتا از گروه سوم، یوونتوس و اتلتیکو مادرید از گروه چهارم، لیورپول و ناپولی از گروه پنجم، بارسلونا و دورتموند از گروه ششم، لایپزیک و لیون از گروه هفتم و والنسیا و چلسی از گروه هشتم جواز شرکت در مرحله حذفی این رقابت ها را کسب کردند و همچنان در جریان برگزاری مهم ترین دیدار های باشگاهی جهان باقی ماندند.

این در حالی است که تیم اینترمیلان و آژاکس به رغم ارائه بازی های تماشایی و قرار گرفتن در جایگاه سوم گروه های ششم و هشتم از صعود به مرحله حذفی این رقابت ها باز ماندند.

هواداران و علاقه مندان به فوتبال در جریان شش هفته برگزاری فشرده این رقابت ها دیدارهای بسیار زیبایی را مشاهده و از عملکرد بازیکنان درآن دیدارها لذت بردند.

بی شک پیروزی 3 برصفر پاری سن ژرمن بر رئال مادرید و برتری 7 بر 2 بایرن مونیخ برابر تاتنهام از جذاب ترین دیدارهای مرحله گروهی این رقابت ها بود.


همچنین تساوی 2 بر 2 تیم های اتلتیکو مادرید و یوونتوس درهفته اول این رقابت ها از دیگر دیدارهای زیبا و دیدنی مرحله گروهی این مسابقات در فصل 2020-2019 به شمار می رود.

شکست 2 برصفر لیورپول مقابل ناپولی نیز یکی دیگر از دیدارهای تماشایی مرحله گروهی این رقابت ها بود.

به هر حال مرحله گروهی این رقابت ها به پایان رسیده است و با مشخص شدن 16 تیم صعود کننده به مرحله حذفی باید درانتظار آیین قرعه کشی برای مشخص شدن دیدارهای این مرحله که فردا (جمعه) در سوئیس برگزار می شود، باشیم.

البته قرعه کشی مرحله یک هشتم نهایی با 2 شرط برگزار می شود تیم‌هایی که درمرحله گروهی با یکدیگر همگروه بودند با یکدیگر بازی نخواهند کرد و همچنین 2 تیم باشگاهی از یک کشور در این مرحله با یکدیگر روبه رو نخواهند شد.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها