کد خبر: 372672
|
۱۳۹۸/۱۰/۰۵ ۱۱:۲۶:۱۲
| |

شاهین موسوی:

مبارزات ایده‌آلی را به نمایش گذاشتیم

بوکسور وزن 75 کیلوگرم کشورمان با بیان اینکه ملی‌پوشان ایران چیزی از بهترین‌های جهان کم ندارند، گفت: تنها نیاز ما حضور در مسابقات بین‌المللی، میزبانی رویدادها و حضور در اردوهای مشترک است.

مبارزات ایده‌آلی را به نمایش گذاشتیم
کد خبر: 372672
|
۱۳۹۸/۱۰/۰۵ ۱۱:۲۶:۱۲

اعتمادآنلاین| «شاهین موسوی» بوکسور جوان کشورمان که پس از کسب مدال برنز قهرمانی آسیا در مسابقات جهانی روسیه نیز تا آستانه تاریخ‌سازی و کسب مدال پیش رفت اظهار داشت: تمرینات تاکتیکی و بدنسازی فشرده‌ای را در اردوها برگزار می کنیم و اکنون به شرایط مناسب نزدیک می‌شویم.

وی افزود: حضور تیم ملی ترکیه در ایران و برگزاری اردوی مشترک و مسابقه با آنان بسیار مفید بود و امیدوارم اینگونه برنامه‌ها تکرار شود. اکنون هم آماده حضور در جام «احمد کومرت» ترکیه می‌شویم که به طور حتم تاثیر مثبتی بر روند آماده‌سازی تیم ایران دارد.

موسوی با تاکید براینکه آمادگی مناسبی دارد، ادامه داد: حضور در پیکارهای قهرمانی جهان بسیار مفید بود و ملی‌پوشان ایران را به خودباوری رساند و همه شاهد بودند که مبارزات ایده‌آلی را به نمایش گذاشتیم.

بوکسور جوان کشورمان گفت: حضور در جام احمد کومرت جدا از نتیجه، می‌تواند از لحاظ انگیزشی برای تیم مفید باشد تا از لحاظ تکنیکی و روحی به مرز مناسبی برسیم.

وی در مورد اهدافش گفت: ابتدا درپی رسیدن به فینال آسیا بودم که به مدال برنز رسیدم و در جهانی نیز تا یک قدمی مدال رفتم. اکنون هدفم، کسب سهمیه المپیک است تا در بزرگترین رویداد ورزشی جهان نیز عملکرد خوبی داشته باشم.

بوکسور وزن 75 کیلوگرم ایران در خصوص اینکه مسوولان فدراسیون و کادر فنی از او به عنوان یکی از شانس‌های مسلم کسب سهمیه المپیک 2020 یاد می‌کنند، توضیح داد: این صحبت نشان از لطف آنان است و باید با کسب بهترین نتیجه جواب اعتمادشان را بدهم. پله‌های ترقی را طی کرده‌ام و باید به خواسته‌ام برسم.

وی در پاسخ به این سوال که بوکس ایران برای قد علم کردن در آسیا و جهان نیاز به چه آیتم‌هایی دارد، گفت: از لحاظ فنی چیزی کم نداریم و تنها نیاز به مسابقات بین‌المللی و اردوهای مشترک مناسب است. نیاز است تا داوران مطرح جهانی بوکسورهای ایران را بشناسند تا در امتیاز دادن به آنان سخت‌گیر نباشند.

تیم ملی بوکس ایران، بهمن ماه در مسابقات گزینشی المپیک در سطح قاره آسیا که به میزبانی چین برگزار می‌شود، شرکت خواهد کرد.

منبع: ایرنا




اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها