کد خبر: 372735
|
۱۳۹۸/۱۰/۰۵ ۱۴:۳۴:۱۹
| |

سرمربی نساجی:

برخی بازیکنان ما را اغفال کردند

-سرمربی تیم فوتبال نساجی گفت: متاسفانه برخی در طول فصل بازیکنان ما را اغفال کرده و به آن‌ها پیشنهاد دادند.

برخی بازیکنان ما را اغفال کردند
کد خبر: 372735
|
۱۳۹۸/۱۰/۰۵ ۱۴:۳۴:۱۹

اعتمادآنلاین| رضا مهاجری در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر پرسپولیس در دیدار معوقه از هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال گفت: مالکیت درصدی، پیش از این به تیم ما لطمه زده بود اما مدیران کنونی شناخت خوبی از شرایط حال حاضر دارند و امیدوارم با برنامه ریزی خوب نساجی را به روزهای خوب برسانند و البته فرهاد صنیعی‌فر هم به تیم خیلی کمک کرد.

سرمربی نساجی اضافه کرد: هنوز نیم فصل تمام نشده دلالان به سراغ بازیکنان ما آمده‌اند آن‌ها تیشه به ریشه فوتبال ما می‌زنند و فدراسیون در این زمینه باید محکم برخورد کند زیرا این وضعیت با فوتبال حرفه‌ای فاصله دارد.

وی در مورد بازیکنان جدا شده از نساجی اضافه کرد: همانطور که گفتم تیم ما بضاعت محدودی دارد و این دلیل نباید موجب شود برخی از این وضعیت استفاده کرده و بازیکنانی که با ما قراردارند را اغفال کنند.

مهاجری افزود:‌اگر نیم فصل بود خودم رضایتنامه این بازیکنان را می‌دادم اما در استانه بازی با گلگهر ذهن بازیکن ما درگیر بازی نبود و اگر آن بازی 6 امتیازی را از دست می‌دادیم چه اتفاقی رخ می‌داد. آیا چنین رفتاری ناجوانمردانه نیست که به بازیکنان در حین داشتن قرارداد با باشگاه ما پیشنهاد بدهند.

مهاجری در خصوص دیدار تیمش در برابر پرسپولیس افزود: امیدوارم هواداران ما فردا به خوبی از نساجی حمایت کنند تا بازی و نتیجه خوبی فردا رقم بزنیم.

وی با اشاره به اینکه بازی برابر پرسپولیس همیشه شرایط خاصی دارد، ادامه داد:‌ تیم نساجی تا اینجای لیگ نتایج خوبی کسب کرده است، البته در حال‌حاضر چند بازیکن ما در تیم‌امید هستند و من امیدوارم روز خوبی برابر پرسپولیس داشته باشیم.

سرمربی تیم فوتبال نساجی گفت: در برابر پرسپولیس نمی‌توانیم از7 بازیکن مان استفاده کنیم ضمن اینکه یکی از دروازه‌بان ‌های ما مصدوم شده است.

وی تصریح کرد:‌مشکلات زیادی داشتیم اما بازیکنان با عملکرد خوبی از خود ارائه کرده‌اند و امیدوارم با استفاده از تجربه بازیکنان بتوانیم نتایج خوبی بگیریم.

این مربی اضافه‌کرد:‌ هر نتیجه‌ای که بگیریم اهمیتی ندارد زیرا به دلیل تلاش و عِرق بازیکنان به نساجی و تلاش‌کادر فنی ما خودمان را پیروز میدان می‌دانیم و به طور قطع با پشتوانه هواداران برابر پرسپولیس روز خوبی را رقم می‌زنیم.

وی اضافه کرد: جایگاه‌مان مشخص است اما در همه مسابقات آمار بازی نشان می‌دهد که تیم خوبی داریم زیرا که کیفیت و نوع فوتبالی که تیم ما به نمایش می‌گذارد جایی برای نگرانی باقی نمی‌گذارد.

سرمربی تیم فوتبال نساجی گفت:‌اگر توپ‌های ما در مسابقات به گل تبدیل می‌شد جایگاه خیلی بالاتری نسبت به جایگاه فعلی داشتیم اما در مجموع از عملکرد بازیکنانم رضایت دارم. ما در نیم فصل دوم به دنبال تقویت تیم هستیم و امیدواریم نتایج را جبران کنیم.

وی افزود: لیست مازاد نداریم ولی نیاز به تقویت شدن داریم با بازیکنانمان صحبت خواهیم کرد و هر بازیکنی که دلش با نساجی نبود، می‌تواند از تیم برود.

این مربی ادامه داد:‌در حال‌حاضر دریافتی بازیکنان حدود 25 درصد بوده و تا هفته اینده هم به بازیکنان پرداختی خواهیم داشت.

مهاجری گفت:‌ تجربه بازیکنانی مانند علیرضا حقیقی، محمد عباس ‌زاده، محمد قاضی و محمدمهدی نظری می‌تواند به ما کمک کند و ما باید باید روند خوب تیم را ادامه دهیم.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها