کد خبر: 372814
|
۱۳۹۸/۱۰/۰۶ ۰۹:۵۴:۳۵
| |

سرمربی لستر:

جلوی قهرمانی این لیورپول را نمی‌شود گرفت

سرمربی لسترسیتی می گوید لیورپول با فاصله بهترین تیم لیگ برتر است و نمی شود مانع قهرمانی آنها در این فصل شد.

جلوی قهرمانی این لیورپول را نمی‌شود گرفت
کد خبر: 372814
|
۱۳۹۸/۱۰/۰۶ ۰۹:۵۴:۳۵

اعتمادآنلاین| به نقل از تلگراف، برندان راجرز سرمربی سابق لیورپول که این فصل با لسترسیتی نتایج خوبی به دست آورده است بعد از شکست سنگین چهار بر صفر برابر لیورپول گفت: با تیم خیلی خوبی داشتیم که با فاصله بهترین تیم این روزهای لیگ برتر است. آنها به سبب اینکه مدتهاست شکستی را تجربه نکردند، تیمی با اعتماد به نفس بالایی محسوب می شوند و شکست دادن آنها بسیار بسیار کار سختی است و به اصطلاح جلوی قهرمانی آنها را نمی شود گرفت. کیفیت این تیم بسیار بالاست و در خط حمله بازیکنان بسیار خوبی دارد. ما در دو بازی اخیر برابر دو تیم خوب منچسترسیتی و لیورپول قرار گرفتیم و شکست خوردیم. نباید ناامید شویم و باید بتوانیم در بازیهای پیش رو از دست دادن این 6 امتیاز را جبران کنیم. هنوز خیلی فرصت داریم و به زودی بای در بازی بعدی خود به میدان برویم و همه چیز برای ما حساس و نزدیک خواهد بود.

لیورپول برای پنجمین‌بار در لیگ برتر توانسته است صدرنشین باشد و باید دید بالاخره طلسم قهرمان نشدن این تیم شکسته می‌شود و شاگردان کلوپ در پایان فصل جام قهرمانی را به دست می‌آورند یا خیر.

پیش‌تر هر چهار باری که لیورپول در کریسمس صدرنشین بوده و به اصلاح قهرمان نیم فصل شده است در پایان فصل نتوانسته به قهرمانی برسد.

در آخرین دیدار این هفته از رقابته ا در لیگ برتر انگلیس منچسترسیتی در زمین ولورهمپتون به میدان می رود.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها