کد خبر: 374357
|
۱۳۹۸/۱۰/۱۲ ۱۵:۰۶:۲۷
| |

زادمهر: هواداران پرسپولیس حالا قهرمانی آسیایی می‌خواهند

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: هواداران دیگر به موفقیت داخلی قانع نیستند و پرسپولیس باید برای موفقیت در آسیا آماده شود.

زادمهر: هواداران پرسپولیس حالا قهرمانی آسیایی می‌خواهند
کد خبر: 374357
|
۱۳۹۸/۱۰/۱۲ ۱۵:۰۶:۲۷

اعتمادآنلاین| محمد زادمهر با اشاره به عملکرد پرسپولیس در نیم فصل اول رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران گفت: شرایط پرسپولیس در لیگ امسال متفاوت است. تیم عملکرد خوبی داشته و حالا آماده است تا بهترین نتایج را کسب کند.

وی افزود: کار گابریل کالدرون به عنوان جانشین برانکو ایوانکوییچ در ابتدا سخت شده بود اما او توانست با کنار آمدن با کام هواداران را شیرین و خودش را ثابت کند. حالا با او می‌توان به موفقیت‌های پیش رو امیدوار بود.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس تصریح کرد: پرسپولیس تمام ابزار لازم را برای موفقیت در ایران دارد اما در حال حاضر هواداران پرسپولیس از تیم موفقیت آسیایی می‌خواهند و مدیریت باید شرایط لازم را برای موفقیت در لیگ قهرمانان تدارک ببیند.

زادمهر در مورد مسائل حاشیه‌ای و درگیری کالدرون با مدیران تیم اضافه کرد: این درست نیست. باید بین اعضای مدیریتی باشگاه و کادر فنی تعامل صورت گیرد. در ابتدای این وظیفه باشگاه است که آرامش لازم را برای تیم فراهم کند و پس از آن سرمربی هم باید احترام متقابل را حفظ کند زیرا تنها با همبستگی می‌توان موفق بود. پرسپولیس و هواداران در شرایط فعلی نیازمند آرامش هستند و چنین اختلاف‌هایی به صلاح تیم نیست.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها