کد خبر: 375603
|
۱۳۹۸/۱۰/۱۶ ۱۵:۲۲:۴۹
| |

عملکرد فوق‌العاده پادشاه در لیگ بسکتبال آمریکا

تیم بسکتبال لس‌آنلجس لیکرز با درخشش ستاره خود توانست بیست و نهمین بردش در این فصل را جشن بگیرد و جایگاهش در صدر جدول کنفرانس غرب را مستحکم‌تر کند.

عملکرد فوق‌العاده پادشاه در لیگ بسکتبال آمریکا
کد خبر: 375603
|
۱۳۹۸/۱۰/۱۶ ۱۵:۲۲:۴۹

اعتمادآنلاین| ‌ در ادامه رقابت‌های لیگ بسکتبال حرفه‌ای آمریکا امروز 5 مسابقه برگزار شد که در جریان این دیدارها دو نماینده شهر لس‌آنجلس و میامی‌هیت برابر حریفان خود به برتری رسیدند. لیکرز برابر دیترویت به برتری رسید، کلیپرز به سختی از سد تیم قعرنشین نیویورک گذشت و میامی‌هیت نیز پورتلند را شکست داد.

در این مسابقات لس‌آنجلس لیکرز با درخشش لبرون جیمز و آنتونی دیویس 106 بر 99 دیتروید را برد. لبرون جیمز 21 امتیاز، 14 ریباند و 11 پاس منجربه گل داشت و با تریپل دبلی که ثبت کرد بازهم درخشید و باعث برد لیکرز شد. در کنار او آنتونی دیویس نیز 24 امتیاز و 11 ریباند داشت. این بیست و نهمین برد تیم لیکرز در فصل جاری بود.

کلیپرز دیگر نماینده لس‌آنجلس در غیاب کاوی لئونارد ستاره توانمند خود 135 بر 132 نیویورک را شکست داد و به بیست و ششمین بردش رسید. کلیپرز هم اکنون در رده چهارم کنفرانس غرب قرار دارد.

میامی‌هیت تیم سوم کنفرانس شرق دیگر برنده دیدارهای امروز بود که توانست در غیاب جیمی باتلر ستاره خود 122 بر 111 پورتلند را شکست دهد.

در دو مسابقه دیگر مینه سوتا 118 بر 103 کلیولند را شکست داد و ممفیس 121 بر 114 فینیکس را برد.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها