کد خبر: 384013
|
۱۳۹۸/۱۱/۲۳ ۰۹:۲۴:۰۰
| |

اصلاح فوتبال تیم قوی می‌خواهد

در چنین شرایطی، از شخص رئیس مهم‌تر، تیم قدرتمندی است که باید در قالب هیئت رئیسه در فدراسیون فوتبال مشغول به کار شوند. این فوتبال به یک هیئت رئیسه قدرتمند نیاز دارد.

اصلاح فوتبال تیم قوی می‌خواهد
کد خبر: 384013
|
۱۳۹۸/۱۱/۲۳ ۰۹:۲۴:۰۰

اعتمادآنلاین| این فدراسیون و این فوتبال بالای 200 میلیارد تومان کسری بودجه و عقب‌ماندگی مالی دارد و هشت نفر با علم به این بی‌پولی برای ریاست ثبت‌نام کرده‌اند. یعنی اگر فدراسیون بدهکار نبود، الان 500 نفر داوطلب ریاست می‌شدند! این تمایل به خدمت (!) و اشتیاق به نجات فوتبال (!) واقعاً قابل تحسین است، اما دوستان لطف کنند اگر رأی آوردند و رئیس شدند، تمام تقصیرات را گردن بی‌پولی و کسری بودجه و... نیندازند. حال و روز فوتبال از همین حالا معلوم است؛ پول نیست، تحریم هم هستیم، بدهکاری هم داریم، ویلموتس هم دندان تیز کرده، به حق پخش نمی‌توان دلخوش بود، حامیان مالی در حال آب رفتن هستند و... و... و...


در چنین شرایطی، از شخص رئیس مهم‌تر، تیم قدرتمندی است که باید در قالب هیئت رئیسه در فدراسیون فوتبال مشغول به کار شوند. این فوتبال به یک هیئت رئیسه قدرتمند نیاز دارد که بتوانند با اتکا به تخصص مدیریتی و نفوذ خود، موانع موجود را از سر راه اصلاح فوتبال بردارند.


کاش اعضای مجمع بدون ترس و واهمه، به گزینه‌های اصلح، مدیران بانفوذ و چهره‌های دارای تخصص رأی بدهند. اگرچه قاعده جمع‌آوری 10 امضا باعث شده بسیاری از چهره‌های کاربلد از ورود به رقابت پرهیز کنند، اما در همین جمع فعلی هم می‌توان اندک نیرو‌های کارساز و به‌دردبخور را به هیئت رئیسه فرستاد.

منبع: خبر ورزشی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها