کد خبر: 390587
|
۱۳۹۸/۱۲/۱۳ ۱۲:۵۲:۰۰
| |

استوکس 150هزار یورو گرفت و پرسپولیس را قال گذاشت

مهاجم ایرلندی پرسپولیس در زمان امضای قرارداد خود، 60 درصد دستمزدش را دریافت کرده است.

استوکس 150هزار یورو گرفت و پرسپولیس را قال گذاشت
کد خبر: 390587
|
۱۳۹۸/۱۲/۱۳ ۱۲:۵۲:۰۰

اعتمادآنلاین| در ‌نقل‌‌و‌انتقالات نیم‌فصل، آنتونی استوکس ایرانی با سروصدای زیادی به پرسپولیس پیوست تا بلکه بتواند مشکلات این تیم را در خط حمله برطرف کند. در روزهایی که خبر توافق او با پرسپولیس‌ به گوش می‌رسید، این مهاجم حدود 10 روز در دوبی منتظر ماند تا مبلغ پیش قرارداد درخواستی‌اش تامین شود و سپس قرارداد خود را به امضا برساند. اما مبلغ درخواستی استوکس در زمان عقد قرارداد چقدر بود که تامین آن به چند روزی زمان نیاز داشت؟

منابع آگاه در باشگاه پرسپولیس اطلاع دادند، آنتونی استوکس قرارداد حدود 250هزار یورویی برای شش ماه با پرسپولیس منعقد کرده که و در زمان امضای این قرارداد 150 هزار یورو معادل 60 درصد قراردادش را دریافت می‌کند. البته مانند سایر قراردادها، برای استوکس هم آپشن‌های جالبی ایجاد می‌شود که در صورت محقق شدن آن‌ها، مبلغ قرارداد به حدود 350 هزار یورو می‌رسد.

با وجود اینکه پرسپولیسی‌ها به تعهدات خود در قبال استکوس عمل و حتی بیش‌تر از عرف، پیش قرارداد به او پرداخت کردند اما این مهاجم ایرلندی که همراه تیم به دوبی سفر کرده بود، دیگر به ایران بازنگشت و بعد از چند روز هم خبر بازداشت او در لندن منتشر شد. با این حال پرسپولیسی‌ها مدعی هستند قرارداد بسیار حرفه‌ای با او منعقد کرده‌اند و بر اساس آن می‌توانند برای غیبت در هر بازی 50 هزار یورو و غیبت در هر جلسه تمرین، 3 هزار یورو استوکس را جریمه کنند.

با این حال باید دید اگر استوکس دیگر به ایران بازنگردد، پرسپولیسی‌ها چطور می‌توانند جرایم ذکرشده را اعمال کنند و البته با توجه به پیش قرارداد سنگینی که پرداخت کرده‌اند، از چه طریقی می‌خواهند ضرر و زیان باشگاه را، جبران کنند.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها