کد خبر: 392098
|
۱۳۹۸/۱۲/۱۸ ۱۰:۵۸:۵۱
| |

پس از پیروزی بوروسیا دورتموند برابر مونشن گلادباخ در رقابت های بوندسلیگا

مت هوملس: الان نوبت پاری سن ژرمن است

مدافع بوروسیا دورتموند بعد از پیروزی برابر مونشن گلادباخ گفت که الان نوبت شکست دادن پاری سن ژرمن در لیگ قهرمانان اروپا است.

مت هوملس: الان نوبت پاری سن ژرمن است
کد خبر: 392098
|
۱۳۹۸/۱۲/۱۸ ۱۰:۵۸:۵۱

اعتمادآنلاین| بوروسیا دورتموند در حساس ترین دیدار هفته بیست و پنجم رقابت های بوندسلیگا توانست با نتیجه دو بر یک برابر مونشن گلادباخ به پیروزی دست پیدا کند تا به رده دوم جدول رده بندی صعود کند و اختلافش را با بایرن تنها به یک امتیاز کاهش دهد البته با یک بازی بیشتر.

مت هوملس، مدافع بوروسیا دورتموند بعد از بازی گفت: بسیار خوشحالیم که در این دیدار توانستیم به پیروزی دست پیدا کنیم. تا قبل از دیدار برابر بایرن مونیخ سه بازی دیگر پیش رو داریم. می خواهیم در هر سه بازی پیروز شویم تا با روحیه خوبی برابر بایرن به میدان رویم.

او ادامه داد: ما در چند دیدار اخیر سبک بازی خود را تغییر داده ایم که خوشبختانه این تغییرات جواب داده است. تغییر دادن سبک بازی اصلا آسان نیست اما ما کنار آمده ایم. با آمدن ارلینگ هالند و امره چان شرایط تیم بهتر شده است.

هوملس درباره دیدار برابر پاری سن ژرمن گفت: در این دیدار باید به هر طریقی شده است صعود کنیم. شاید 7 بر 6 تن به شکست دهیم اما بازهم خوب است چرا که ما صعود می کنیم. باید در این دیدار حساس به پیروزی برسیم تا مقتدرانه به دور بعد راه پیدا کنیم.

بوروسیا دورتموند در دیدار رفت با نتیجه دو بر یک به پیروزی رسیده است و با کسب یک تساوی به دور بعد راه پیدا می کند.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها