کد خبر: 395389
|
۱۳۹۸/۱۲/۲۷ ۱۱:۴۶:۰۰
| |

عضو تیم ملی تیراندازی جانبازان و معلولین

روزی 6 ساعت در خانه تمرین می‌کنم

بانوی تیم ملی تیراندازی جانبازان و معلولین گفت: با برنامه مربیان تیم ملی در منزل و حدود 6 ساعت در روز انجام می‌دهم.

روزی 6 ساعت در خانه تمرین می‌کنم
کد خبر: 395389
|
۱۳۹۸/۱۲/۲۷ ۱۱:۴۶:۰۰

اعتمادآنلاین| سمیرا ارم ملی‌پوش پاراتیراندازی کشورمان در مورد حال و هوای این روزهای تمرینات خود گفت: با شیوع کرونا و به منظور کاهش انتقال این بیماری، تمرینات بدنسازی و فنی ام (تمرین با اسلحه بدون فشنگ و به صورت خشک) را با برنامه مربیان تیم ملی در منزل و حدود 6 ساعت در روز انجام می دهم تا علاوه بر رعایت قوانین ستاد مقابله با بیماری کرونا، آمادگی ام را نیز حفظ نمایم.

دارنده مدال نقره بازی‌های پاراآسیایی جاکارتا افزود: از مردم کشورم می خواهم که اخبار کرونا را فقط از ستاد مبارزه با این بیماری پیگیری کنند، به شایعات توجهی نداشته باشند و از سفرهای غیرضروری پرهیز نمایند و با ماندن در منزل و رعایت بهداشت فردی از انتقال این ویروس جلوگیری کنند.

او درباره هدف خود در سال جدید گفت: تمام تلاشم این است که در سال 1399 به لطف خداوند و تلاش هایم بهترین خودم باشم و با کسب نتایج درخشان، برای تیم ملی و کشورم افتخار آفرینی کنم.

ارم گفت: زمانی که در پارالمپیک ریو حاضر شدم تنها چند ماه از عضویتم در تیم ملی می گذشت و تجربه دو رقابت را داشتم، اما اکنون با گذشت زمان و حضور در میادین مختلف آسیایی و جهانی، تجربه ام بیشتر شده، در رشته خودم رشد کرده ام و با دید وسیع تری راهی توکیو 2020 خواهم شد.

بانوی پارا تیراندازی کشورمان در پایان گفت: سطح تمرینات تیم ملی بسیار بالا است و اگر ما بتوانیم این تمرین‌ها را به خوبی انجام دهیم، به طور حتم تمام ملی‌پوشان روی سکو توکیو 2020 خواهند بود و یکی از تیم های پرافتخار کاروان ایران در پارالمپیک پیش رو می‌شویم.

ملی‌پوش پاراتیراندازی ادامه داد: نوروز سنت زیبایی است و عید دوسال پیش زمانی که همراه تیم ملی در مسابقات جهانی امارات حضور داشتم از شیرین ترین خاطرات ورزشی ام است چرا که در کنار تیم و سایر بازیکنان سال را تحویل کردیم. از سین های سفره هفت‌سین سمنو را خیلی دوست دارم و امیدوارم سال جدید، با ریشه‌کن شدن این بیماری، سلامتی به کشور و مردم ایران برگردد و مجدد اردوهای تیم ملی تمامی رشته‌ها آغاز شود.

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها