کد خبر: 400289
|
۱۳۹۹/۰۱/۲۹ ۱۱:۳۰:۲۰
| |

دبیر فدراسیون کشتی:

بدهی معوقه داوران حق‌الزحمه‌ای کشتی فردا واریز می‌شود

دبیر فدراسیون کشتی گفت: مرحله پنجم بدهی‌های معوقه حق‌الزحمه داوران در 10 سال گذشته، فردا - شنبه - به حساب آنها واریز می‌شود.

بدهی معوقه داوران حق‌الزحمه‌ای کشتی فردا واریز می‌شود
کد خبر: 400289
|
۱۳۹۹/۰۱/۲۹ ۱۱:۳۰:۲۰

اعتمادآنلاین| «سید جلال عسگری» روز جمعه با اشاره به برنامه های کمیسیون داوران کشتی افزود: یکی از ارکان اصلی جامعه کشتی، داوران هستند و فدراسیون نیز برنامه‌های خوبی در نظر دارد، نخستین اولویت ما پرداخت بدهی معوقه حق الزحمه داوران در 10 سال گذشته است که در این راستا تاکنون چهار مرحله از این بدهی ها پرداخت و فردا (شنبه) نیز مرحله پنجم به حساب آن ها واریز می شود، از دیگر برنامه های کمیسیون داوران راه اندازی نرم افزار ویژه داوری به منظور شفافیت در روند اعزام به مسابقات داخلی و برون مرزی است.

وی اضافه کرد: پیگیری و برنامه ریزی کسب کرسی مدرسی در اتحادیه جهانی کشتی نیز از دیگر اهداف این کمیسیون در سال 99 است.

دبیر فدراسیون کشتی ادامه داد: کمیته پیشکسوتان نیز در سال جدید رسیدگی به امور قهرمانان پیشکسوت جهان و المپیک و برگزاری مسابقات قهرمانی کشور را در دستور کار دارد. البته پیگیر مجوز برون مرزی برای اعزام پیشکسوتان به مسابقات جهانی نیز هستیم.

عسگری همچنین درباره برنامه های کشتی زنان در سال جاری گفت: فدراسیون به ادامه فعالیت در حوزه زنان با توجه به ظرفیت آن تمایل دارد و یکی از اقدامات در این بخش جذب حامیان مالی جهت اعزام تیم ها به رقابت های برون مرزی است.

وی درباره برنامه‌های تیم های ملی اظهار داشت: برنامه های فنی از سوی سرمربیان تیم های ملی به فدراسیون ارایه می شود و ما بیشتر کار نظارتی و پشتیبانی جهت ارتقا کیفیت برگزاری اردوهای تیم های ملی داریم، با توجه به اینکه المپیک توکیو در سال آینده برگزار می شود، پس از رفع شدن مشکلات ناشی از کرونا، تمامی تلاش خود را می کنیم که تیم ها در شرایط مطلوب روند آماده سازی خود را پیگیری کنند.

عسگری درباره برگزاری رقابت ها در سال جاری گفت: با توجه به مصوبات ستاد مقابله با کرونا در ورزش، فعالیت های ورزشی از جمله برگزاری اردوها و مسابقات تا اطلاع ثانوی مجاز نیست و اتحادیه جهانی نیز اعلام کرده که تا 10 تیرماه تمامی مسابقات لغو شده است، منتظر هستیم که این اتحادیه تقویم جدید را اعلام کند تا در صورت مهیا شدن شرایط، تقویم ورزشی سالیانه و بخشنامه برگزاری رقابت های کشتی را اعلام کنیم.

دبیر فدراسیون کشتی اظهار داشت: یکی از برنامه های اصلی فدراسیون جذب حامی مالی برای رشته های زیر مجموعه با اولویت کشتی ساحلی و اعزام به رقابت های برون مرزی است. ضمن اینکه آذرماه امسال بازی های ساحلی آسیایی را در پیش داریم، همچنین جلسه ای با مسوولان کمیته ملی المپیک برای حضور قدرتمند تیم ملی کشتی ساحلی در این بازی ها برگزار شده است.

عسگری در مورد برنامه های سازمان لیگ گفت: این سازمان نیز برنامه های متنوعی را در دستور کار داشت که برخی از آن ها به دلیل شیوع ویروس کرونا لغو و یا به تعویق افتاده است. البته سازمان لیگ توانست سال گذشته لیگ های دسته یک، برتر و جام باشگاه های جهان را برگزار کند و گردش مالی خوبی در کشتی انجام شد. امسال نیز برنامه ما این است که برگزاری رقابت های لیگ برتر در حد استانداردهای جهانی باشد.

دبیر فدراسیون اولویت فدراسیون را پرداخت بدهی های معوقه عنوان کرد.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها