کد خبر: 426282
|
۱۳۹۹/۰۵/۲۵ ۰۸:۳۰:۲۵
| |

مربی بایرن مونیخ:

بایرن کلید پیروزی برابر بارسلونا را می‌دانست

بایرن مونیخ شب باشکوهی را در لیگ قهرمانان اروپا رقم زد. تیم آماده آلمانی توانست در یک چهارم نهایی با نتیجه 8 بر دو بارسلونا را در هم کوبد و به نیمه نهایی راه پیدا کند.

بایرن کلید پیروزی برابر بارسلونا را می‌دانست
کد خبر: 426282
|
۱۳۹۹/۰۵/۲۵ ۰۸:۳۰:۲۵

اعتمادآنلاین| هانس فلیک سرمربی موفق بایرن بعد از بازی گفت: ما کلید پیروزی برابر بارسلونا را می دانستیم.بسیار خوشحالیم که توانستیم با ارائه یک بازی بسیار خوب به پیروزی دست پیدا کنیم. می دانستیم که اگر بارسلونا را تحت فشار قرار دهیم فرصت های خوبی به دست خواهیم آورد و اینگونه هم شد.

او ادامه داد: فرصت های زیادی را روی دروازه حریف خلق کردیم. این دیدار به پایان رسید و باید تمرکز خود را روی دیدار بعدی گذاریم. دوباره باید از صفر آغاز کرد.

فلیک درباره مقایسه پیروزی قاطع بایرن مونیخ با پیروزی بزرگ آلمان در جام جهانی 2014 برابر برزیل گفت: شما می دانید که من مقایسه ها را دوست ندارم.من به گذشته فکر نمی کنم و آنچه برایم مهم است اکنون است.

او افزود: فوتبال روز به روز در حال پیشرفت است. ما پیروزی بزرگ را به دست آوردیم اما باید این دیدار را فراموش کرد و همه انرژی را روی فردا و بازی بعدی گذاشت. باید خود را آماده دیدار نیمه نهایی کرد.

فلیک در پایان گفت: این یک پیروز خیره کننده بود. ما به دنبال صعود به نیمه نهایی بودیم و به خواسته خود دست پیدا کردیم. هنوز تا جام فاصله زیادی داریم. افراد باتجربه به خوبی می دانند که دیدار بعدی سخت تر خواهد بود. می خواهیم به این روند ادامه دهیم.

فلیک در پایان به ستایش از توماس مولر پرداخت و گفت: مولر شب باشکوهی را تجربه کرد و شایسته انتخاب به عنوان بهترین بازیکن میدان هم بود اما باید به ستایش از همه بازیکنان بایرن پرداخت. آنها در طول 90 دقیقه بسیار خوب بودند.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها