کد خبر: 431781
|
۱۳۹۹/۰۶/۱۹ ۱۵:۵۰:۰۰
| |

دست رد پیمان بابایی به سینه مدیران استقلال

هافبک ایرانی تیم سومقاییت آذربایجان گفت: با احترام به هواداران استقلال من قبلا هم در مصاحبه‌ای گفته بودم که به هیچ وجه فعلا تصمیم به حضور در فوتبال ایران ندارم و می خواهم همچنان شانس خودم را برای پیشرفت در فوتبال اروپا امتحان کنم.

دست رد پیمان بابایی به سینه مدیران استقلال
کد خبر: 431781
|
۱۳۹۹/۰۶/۱۹ ۱۵:۵۰:۰۰

اعتمادآنلاین| پیمان بابایی در خصوص انتشار شایعه مذاکره اش با استقلال بیان کرد:‌ وقتی دوستانم زنگ زدند و به من بابت قرارداد با استقلال تبریک گفتند، حسابی تعجب کردم. من دو روزی است که به خاطر یکسری کار اداری در هتل آزادی اقامت دارم و اصلا در جریان این نبودم که باشگاه استقلال کارهای قراردادی خودشان را اینجا انجام می‌دهد.

وی ادامه داد:‌ من اگر نمی‌دانستم که با باشگاه ماشین سازی قرارداد دارم که فوتبالم را در سومقاییت که سخت به دنبال حفظ من بود، ادامه می دادم و برای کسب تکلیف به ایران نمی آمدم. قطعا از نظر حرفه‌ای در سطحی قرار دارم که بدانم بازیکنی که با یک تیم قرارداد دارد بدون کسب اجازه و دریافت رضایتنامه نمی تواند با تیم دیگری قرارداد ببندد.

بابایی در پایان افزود: با احترام به هواداران استقلال من قبلا هم در مصاحبه‌ای گفته بودم که به هیچ وجه فعلا تصمیم به حضور در فوتبال ایران ندارم و می خواهم همچنان شانس خودم را برای پیشرفت در فوتبال اروپا امتحان کنم.

منبع: خبرورزشی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها