کد خبر: 434955
|
۱۳۹۹/۰۷/۰۴ ۰۹:۳۸:۰۶
| |

هاشم‌زاده، مربی تیم فوتسال گیتی‌پسند اصفهان:

هیچ مشکلی با ناظم‌الشریعه ندارم/ لیگ امسال 2 قطبی نیست

مربی تیم فوتسال گیتی‌پسند اصفهان تاکید کرد که هیچ مشکلی با سرمربی تیم ملی فوتسال کشورمان ندارد.

هیچ مشکلی با ناظم‌الشریعه ندارم/ لیگ امسال 2 قطبی نیست
کد خبر: 434955
|
۱۳۹۹/۰۷/۰۴ ۰۹:۳۸:۰۶

اعتمادآنلاین| محمد هاشم‌زاده، مربی تیم فوتسال گیتی‌پسند اصفهان درباره حضورش در کادر فنی تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان گفت: سال‌ها در کادرفنی تیم ملی بودم اما به خاطر وجود برخی مشکلات تصمیم گرفتم به گیتی پسند بیایم، با داود پرهیزگار(رییس کمیته فوتسال) صحبت کردم و او هم موافقت کرد تا این اتفاق رخ دهد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا جدایی از تیم ملی به خاطر مشکلات مالی بوده است یا خیر؟ عنوان کرد: مسائل مالی هم بخشی از مشکلات بود اما در کل خیلی دوست ندارم درباره جزئیات صحبت کنم و برای تیم ملی هم مثل همیشه آرزوی موفقیت دارم.

مربی تیم فوتسال گیتی‌پسند در مورد اینکه آیا با محمد ناظم‌الشریعه سرمربی تیم ملی مشکل داشته یا خیر؟ تاکید کرد: اصلا و ابدا هیچ مشکلی با ناظم‌الشریعه نداشتم.

هاشم‌زاده در خصوص حضورش در تیم گیتی‌پسند و اینکه آیا برای نوع همکاری و شرح وظایف با وحید شمسایی جلسه داشته یا خیر؟ گفت: هنوز به صورت رسمی جلسه‌ای نداشتیم تا ببینیم شرح وظایف ما چیست؟ اما مشکلی از این بابت نیست و قطعا کنار هم برای موفقیت گیتی‌پسند تلاش می‌کنیم.

وی درباره وضعیت سال آینده لیگ برتر فوتسال کشورمان تاکید کرد: هر سال لیگ سخت‌تر می‌شود و امسال چهار، پنج مدعی قهرمانی داریم. چند سال پیش فوتسال راحت‌تر بود اما واقعا هر سال از نظر تکنیکی و تاکتیکی پیشرفت می‌کند.

مربی تیم فوتسال گیتی پسند گفت: امسال غیر از گیتی‌پسند و مس سونگون، تیم‌های کراپ الوند، فرش آرا، حفاری و سن‌ایچ هم بسیار قدرتمند هستند که این مسئله لیگ را جذاب‌تر می‌کند.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها