کد خبر: 450950
|
۱۳۹۹/۰۹/۱۹ ۱۲:۱۷:۱۰
| |

سید حسین حسینی:

هواداران استقلال به چند دسته تقسیم شده‌اند

 سیدحسین حسینی، دروازه‌بان و کاپیتان دوم استقلال، درباره شرایط این تیم گفت: باید به فکری اعتماد داشته باشیم. اگر هواداران استقلال یکدل نباشند، این تیم نتیجه نخواهد گرفت. الان تماشاگران در ورزشگاه نیستند اما در فضای مجازی به چند دسته تقسیم شده‌اند.

هواداران استقلال به چند دسته تقسیم شده‌اند
کد خبر: 450950
|
۱۳۹۹/۰۹/۱۹ ۱۲:۱۷:۱۰

اعتمادآنلاین| دروازه‌بان استقلال می‌گوید دود چند دستگی هواداران این تیم به چشم خودشان می‌رود و استقلال در این صورت نتیجه نمی‌گیرد.

سیدحسین حسینی، دروازه‌بان و کاپیتان دوم استقلال درباره شرایط کنونی این تیم که با انتقادات کارشناسان و هواداران مواجه شده گفت: می‌دانید ما با صدر جدول دو امتیاز فاصله داریم. مسلما انتقاداتی هم به تیم وارد است اما باید متحد باشیم و تا جایی که می‌توانیم همدل بمانیم و فصل را با موفقیت تمام کنیم.

او با اشاره به مشکلات موجود در استقلال به عنوان یک تیم پرطرفدار گفت: آقای فکری به تازگی به این تیم ملحق شده و قطعا با مشکلاتی در بدو ورود مواجه است. استقلال مانند تیم‌های کم طرفدار نیست. الان شرایط به گونه ای است که چند سال از قهرمانی ما گذشته و صبر هواداران تمام شده است. این هم شانس آقای فکری است که در این برهه زمانی هدایت تیم را بر عهده دارد.

کاپیتان دوم استقلال با تاکید بر اینکه همه باید از محمود فکری حمایت کنند، یادآور شد: باید به فکری اعتماد داشته باشیم. اگر هواداران استقلال یکدل نباشند، این تیم نتیجه نخواهد گرفت. الان تماشاگران در ورزشگاه نیستند اما در فضای مجازی به چند دسته تقسیم شده‌اند. این موضوع برای تیم حاشیه درست می‌کند. جو هواداری استقلال چهار، پنج دسته شده و دود آن به چشم خودشان می‌رود و در این صورت امسال هم نتیجه نمی‌گیریم.

حسینی همچنین با بیان اینکه پرسپولیس هم تا زمان چند دسته شدن هوادارانش نتوانست در لیگ برتر موفق شود، افزود: از زمان آمدن برانکو پیشکسوتان و هواداران پرسپولیس پشت او بودند. از هواداران استقلال می‌خواهم از فکری حمایت کنند. ما هفته دوم به فولاد باختیم و فشار خیلی زیادی به تیم وارد شد. ما استقلال هستیم و باید بازی‌های آسان را ببریم. برای ما مساوی هم مثل باخت می‌ماند اما فعلا باید صبر کنیم تا تیم به مرور زمان درست شود و موفق شویم.

او درباره نیمکت‌نشینی در استقلال و وجود یک رقابت سالم با رشید مظاهری اظهار کرد: من هفته اول گلی دریافت نکردم. هفته دوم هم در دو گلی که خوردیم به هیچ عنوان مقصر نبودم و در صحبت با فکری، او هم روی این موضوع تایید کرد اما صلاحدید او بود که من در سه بازی اخیر درون دروازه نباشم. هر چه فکری بگوید به عنوان بزرگتر تیم می‌پذیرم و وظیفه دارم پشت او باشم و به تصمیماتش احترام بگذارم.

دروازه‌بان استقلال به شائبه جدایی از این تیم در ابتدای فصل جاری اشاره کرد و افزود: شاید اول فصل بحث جدایی من بود و پیشنهاداتی هم داشتم اما اینجا خانه من است و دوری از استقلال سخت است. در این تیم ماندم تا با تلاش زیاد خیلی چیزها را ثابت کنم. هر وقت فکری دستور دهد من در دروازه قرار می‌گیرم.

او درباره اختلاف نظر با رشید مظاهری در هفته‌های گذشته تاکید کرد: هیچ اختلافی نبود. برخی‌ها آن بحث را خیلی بزرگ کردند. با هم صحبت کردیم و هر دو نفر پذیرفتیم و هیچ بحثی بین ما نیست. من به عنوان بزرگتر تیم پشت همه بازیکنان از جمله مظاهری هستم و امیدوارم امسال هواداران را خوشحال کنیم. صبر هواداران تمام شده و واقعا گناه دارند.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها