کد خبر: 451710
|
۱۳۹۹/۰۹/۲۳ ۰۸:۱۷:۵۲
| |

سباستین فتل:

اهداف بزرگی داشتم که با فراری به آن نرسیدم

سباستین فتل که آخرین حضورش را با تیم فراری در فرمول یک تجربه می‌کند اعتراف کرد از اینکه خود را هدف کسب عنوان قهرمانی جهان قرار داده، شکست خورد است.

اهداف بزرگی داشتم که با فراری به آن نرسیدم
کد خبر: 451710
|
۱۳۹۹/۰۹/۲۳ ۰۸:۱۷:۵۲

اعتمادآنلاین| سباستین فتل که آخرین حضورش را با تیم فراری در فرمول یک تجربه می‌کند اعتراف کرد از اینکه خود را هدف کسب عنوان قهرمانی جهان قرار داده، شکست خورد است.

فتل سال 2015 به فراری پیوست و در سالهای 2017 و 2018 عنوان نایب‌قهرمانی را کسب کرد. وی 14 قهرمانی برای فراری کسب کرده که بعد از مایکل شوماخر و نیکی لودا او را در جایگاه سوم قرار داده است.

با وجود آمارهای قابل قبولی که فتل در طول این 6 سال داشته وی تاکید دارد این کافی نیست.

راننده فراری در این باره گفت: این چیزی را تغییر نمی‌دهد و ما شکست خورده‌ایم. ما آرزوها و اهدافی برای کسب عنوان قهرمانی جهان داشتیم که به آن نرسیدیم بنابراین من فکر می‌کنم این فقط یک انعکاس صادقانه است. من فکر نمی‌کنم گفتن با صدای بلند چیزی را تغییر دهد.


راننده فراری با اشاره به لحظاتی که با تیم داشته، گفت: ما مسابقات خوب و بد زیادی داشتیم، گاهی بهم نزدیک بودیم و گاهی دور. دلایل زیادی برای این موضوع وجود دارد اما در تصویری بزرگتر فکر می‌کنم این غیرمنصفانه نیست و حقیقت است. گفتن آن با صدای بلند مشکلی ندارد.

فتل در ادامه صحبت‌های خود خاطرنشان کرد: ما مقابل ترکیبی قدرتمند از راننده و تیم خوب بودیم، یکی از قوی‌ترین چیزهایی که تاکنون دیده‌ایم که در این زمینه شکست خوردیم و دلایلی برای این حرف وجود دارد.

سباستین فتل یادآور شد: همان طور که قبلا گفتم ما اهداف و آرزوهایی برای قهرمانی داشتیم. فکر می کنم لحظات احساسی زیادی با تیم داشتم؛ با قهرمانی مایکل شوماخر بزرگ شدم بنابراین وقتی به تیم ملحق شدم لحظه بسیار خاصی برایم بود.

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها