کد خبر: 469943
|
۱۳۹۹/۱۲/۱۷ ۰۹:۲۲:۰۰
| |

ایبراهیموویچ: شکست مخالف پیروزی نیست، بخشی از آن است

زلاتان ایبراهیموویچ که این روزها از شرکت در فستیوال سن رمو لذت می برد و پنجشنبه ترانه ای را به همراه سینیشا میهایلوویچ خواند برای آخرین بار میکروفن را در دست گرفت.

ایبراهیموویچ: شکست مخالف پیروزی نیست، بخشی از آن است
کد خبر: 469943
|
۱۳۹۹/۱۲/۱۷ ۰۹:۲۲:۰۰

اعتمادآنلاین| ستاره سوئدی گفت که همیشه نتوانسته پیروز شود و گاهی شکست را هم تجربه کرده و این اتفاقی عادی است.

به گزارش ایسنا و به نقل از آس، زلاتان ایبراهیموویچ که این روزها از شرکت در فستیوال سن رمو لذت می برد و پنجشنبه ترانه ای را به همراه سینیشا میهایلوویچ خواند برای آخرین بار میکروفن را در دست گرفت و گفت: همه زلاتان را پیش از این فستیوال می شناختند اما زلاتان به اینجا آمد چون چالش ها، آدرنالین و پیشرفت را دوست دارد. زمانی که چالشی را می پذیرید ممکن است پیروز شوید یا شکست بخورید.

ستاره سوئدی در ادامه اظهار کرد: 945 بازی انجام داده ام و همه را با پیروزی پشت سر نگذاشته ام. یازده بار اسکودتو را فتح کردم اما در برخی از فصل ها قهرمانی را تجربه نکردم. عناوین زیادی به دست آوردم و برخی ها را از دست دادم. 500 گل به ثمر رساندم و فرصت هایی را هم از دست دادم. من زلاتان هستم چه زمانی که پیروز شوم و چه زمانی که شکست بخورم.

مهاجم میلان در پایان گفت: شکست مخالف پیروزی نیست، بلکه بخشی از آن است. کاری نکردن بدترین اشتباه است. مهمتر از همه این است هر روز تفاوت را ایجاد کنید در حالی که تعهد و تمرکز دارید. برای شرکت در این فستیوال برنامه ریزی کردم تا بگویم هر یک از شما می توانید زلاتان باشید و من همه شما هستم. از ایتالیا تشکر می کنم، اینجا خانه من است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها